Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ صندوق سیار اخذ رای انتخابات مجلس برای روستاهای لرستان تعیین شده است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،سیدموسی خادمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با پروژه‌های جبران خسارت سیلاستان لرستان اظهارداشت: تاکنون در بحث پروژه‌های جبران خسارت سیل چهار هزار و 200 میلیون تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از میان 12 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده و تخریب‌‌شده و  پنج هزار و 200 واحد بازسازی و آماده تحویل است و مابقی نیز تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تکمیل خواهند شد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند‌استاندار قم: مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات مجلس پرشورتر از گذشته باشدپول‌پاشی نامزدهای میلیاردر آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار لرستان عنوان کرد: در حوزه مسکن تاکنون 300 میلیارد تومان کمک بلاعوض و هزار میلیارد تومان تسهیلات و در حوزه کشاورزی نیز  100 میلیارد کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه توزیع لوازم خانگی کسی از قلم نیفتاده است، بیان کرد: 11 هزار پک لوازم خانگی در بین مردم مناطق سیل‌زده لرستان توزیع شده است.

خادمی با اشاره به اینکه محور جدید خرم‌آباد_ پلدختر دارای 800 میلیارد تومان اعتبار مصوب است گفت: در بحث اعتبار چند سد در استان نیز باید گفت تمامی تخصیص‌های آب‌  حذف شده سال‌های 91 و 92 را برگرداندیم که در مجموع 760 میلیون متر مکعب به میزان تخصیص آب استان اضافه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح گفت: خوشبختانه تاکنون تمام فرآیند انتخابات در استان لرستان به خوبی و با کمترین تخلف در کمال آرامش برگزار شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم انتخاباتی امن، آزادانه و مشارکتی را در استان شاهد باشیم، اظهار داشت: بسیار ناراحت‌کننده است که جدول امنیتی انتخابات، وضعیت دو شهر در لرستان را قرمز نشان می‌دهد، بنابراین ما باید جلوی افراد ماجراجو، تمامیت‌خواه و منفعت‌طلب را بگیریم.

خادمی با بیان اینکه 140 صندوق سیار اخذ رای در روستا پیش‌بینی‌شده افزود: در سطح شهر خرم‌آباد نیز دو صندوق سیار تعریف شده است.

وی عنوان کرد: تمام امکانات و آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان مهیا است و امیدوار هستیم که شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در سر صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/642/ ع

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق سیار اخذ رای استاندار لرستان میلیارد تومان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد