Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید علی آقازاده» عصر شنبه در جمع مردم روستای چهارچشمه از توابع خمین در مسجد این روستا افزود: مناطق روستایی نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و در همه زمینه‌ها به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم بازوی اجرایی دولت هستند و می توانند با پیگری مطالبات خود مسوولان را در حل مشکلات یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اعتباری، دولت نمی‌تواند در ساخت واحدهای صنعتی دخالت کند به همین دلیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق روستایی ضروری است.
استاندار مرکزی افزود: ایجاد درمانگاه در روستای چهارشمه با دارا بودن  پزشک مستقر و راه اندازی بیمارستان صحرایی با خدمات دهی به ۲۵ هزار نفر یکی از اقدامات دولت برای حل مشکلات این منطقه  است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های  رای یک معنی و مفهوم قوی مبنی بر اینکه مردم ایران همچنان پای آرمان ها و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، دارد و هرچه حضور گسترده‌تر باشد پایه‌های انقلاب محکم‌تر و روح امام راحل شادتر و مقام معظم رهبری با با اطمینان خاطربیشتری سیاست‌های کلان انقلاب و کشور را اجرایی می‌کنند.

وی افزود: یکی از پایه‌های استقلال و جمهوری اسلامی حضور مردم در تمام صحنه‌ها بوده که امیدواریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به مشکلات و کمبودهای روستاهای کمتر برخوردار، اظهار داشت: مشکلات و کمبودها در بسیاری از روستاها وجود دارد اما مشکلات روستای چهارچشمه به عنوان مرکز چند روستا باید به حداقل برسد که البته تاکنون نیز اقداماتی صورت گرفته است و این ایام فرصت خوبی برای طرح مشکلات مردم و ارائه راهکار مناسب برای آنها است.

آقازاده با بیان اینکه به دلیل محرومیت‌های موجود در روستاها، هرچقدر هم تلاش شود باز مشکلاتی وجود دارد، ادامه داد: امروز مردم به عنوان بازوی اجرایی دولت و مسئولان می‌توانند راستای حل مشکلات گام بردارند.

وی اضافه کرد: انجام اقدامات در روستاها و رفع مشکلات آنها نیازمند چهارچوب و برنامه ریزی مناسب است که در این راستا نیازهای  هر منطقه در کشور مشخص و تدابیر لازم برای رفع این نیازها تاحدودی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به استفاده بهینه از امکانات کشور گفت: همانگونه که مردم تا امروز با پیگیری ها توانسته اند بخش زیادی از مشکلات را حل و مدیریت کنند، امروز هم باید مسئولان از امکانات موجود در خمین در راستای رفع مشکلات شهرستان استفاده بهینه داشته باشند.

وی در خصوص سایر مشکلات این شهرستان گفت: منابع طبیعی در شهرستان خمین در سال‌های اخیر برای کشاورزان مشکلاتی ایجاد کرده و در یکی دو سال اخیر نیز در همین بخش مردم از منابع طبیعی گلایه داشتند که از منابع طییعی خواسته شد شکایات خود را از کشاورزان پس بگیرد اما محدودیت ها و اختلافاتی هنوز هست که پیگیری لازم در  این راستا در حال انجام است و رفع این مشکلات باید در دستور کار مسئولان در سطح استانی قرار گیرد.

دستاوردهای انقلاب اسلامی 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: استقلال، عدالت، مردم سالاری دینی، آزادی، امنیت و اقتصاد از  دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
سردار محسن کریمی افزود: مدیریت جهادی و انقلابی و استفاده بهینه از منابع راهکار  مسائل اقتصادی است و اقتصاد وابسته به نفت کشور را به جایی نمیرساند.
وی اظهار داشت: مردم و دستگاه های حاکمیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند و مقام معظم رهبری  ۱۰ سال  را با شعار اقتصادی نامگذاری کرد که ۵ شعار خطاب به مردم است.
سردار کریمی گفت: مصرف تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان از شاخصه های اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: برای دستاوردهای اقتصادی هزینه های بسیاری شده و دشمن امروز جنگ اقتصادی را برنامه ریزی کرده است.
فرمانده سپاه استان مرکزی ادامه داد: محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دو رویکرد سپاه در مناطق روستایی محروم است.
سردار کریمی یادآور شد: سه روستای محروم استان مرکزی از جمله چهارشمه از توابع خمین در اولویت طرحهای آبادانی سپاه است.
وی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال برای انجام خدمات سازندگی در این مناطق روستایی در سال آینده پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه استان مرکزی ادامه داد: بازسازی ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در سیل در استان مرکزی را سپاه متعهد شده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای خمین، گلباران بیت تاریخی امام راحل، حضور در نشست خبری،  شورای اداری استان، دیدار با خانواده خبرنگار فقید ایرنا در خمین، خانواده شهدا و مردم روستای چهارچشمه از برنامه های سفر یک روزه استاندار مرکزی و  جمعی از مسوولان این استان به خمین بود

برچسب‌ها استان مرکزی استانداری مرکزی سید علی آقا زاده مشارکت های مردمی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی استانداری مرکزی مشارکت های مردمی دهه فجر استان مرکزی استانداری مرکزی مشارکت های مردمی دهه فجر استاندار مرکزی مناطق روستایی استفاده بهینه انقلاب اسلامی فرمانده سپاه استان مرکزی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت در بامداد امروز، گفت: الحمدالله این حادثه خسارت جانی نداشته اما بیش از ۳۰ ساختمان‌ و مراکز تجاری کامل در آتش سوختند و علت آتش سوزی هم عمدی نبوده، بعد از این برنامه برای بازدید میدانی به منطقه می‌روم.

اسدالله عباسی امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در همایش روز ملی شوراها که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت شوراها اظهار کرد: وظایف شوراها کاملا روشن است، همه باید در کنار هم کار کنیم. پایه گذاری کردن شوراها به معنی مردمی سازی امور است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در همه ارکان نظام پای کار هستند، افزود: اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی هستند، مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند، در استان ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر داریم که شورا دارند.

وی گفت: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر باعث شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و این نشاندهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی تصریح کرد: شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ما شما را نماینده خودمان در شهر یا روستا می‌دانیم چراکه مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و گفت: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

عباسی با اشاره به حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت در بامداد امروز، گفت: الحمدالله این حادثه خسارت جانی نداشته اما بیش از ۳۰ ساختمان‌ و مراکز تجاری کامل در آتش سوختند و علت آتش سوزی هم عمدی نبوده، بعد از این برنامه برای بازدید میدانی به منطقه می‌روم.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متاسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، الان ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. در خصوص فاضلاب رشت هم کارهایی شروع شده و در حال پیگیری و انجام است.

عباسی تحقق اقتصاد دریامحور، اصلاح و اجرای طرح هادی روستایی، توسعه زیرساخت‌های برق و آب، توزیع عادلانه ثروت و اعتبار در همه شهرستان‌ها، اجرای طرح جامع شهری و روستایی را از دیگر اقدامات  در مسیر توسعه عنوان کرد و گفت: عملکرد دولت و شورا در کنار هم قرار گرفته، باید باهم به مردم خدمت کنیم، پس همصدا باشید و برای امیدبخشی به جامعه‌ای که هدف است بکوشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت