Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرزو دلایل عدم جذب کاوانی توسط اتلتیکو مادرید را افشا کرده است. 

طرفداری- در پنجره نقل و انتقالاتی که گذشت، اتلتیکو مادرید تلاش های زیادی را برای جذب ادینسون کاوانی انجام داد، اما چنین انتقالی هیچوقت صورت نگرفت و مهاجم اروگوئه ای در نهایت در پاریس ماندگار شد. 

به گزارش مارکا؛ انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید از دلایل نهایی نشدن این انتقال گفت:

ارتباط برخی بازیکنان با خانواده ها و مدیربرنامه هایشان، اصلا چیز خوشایندی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه نخواهیم داد که کسی ما و باشگاهمان را دچار آشفتگی کند. قرارداد درخواستی آنها بیشتر از چیزی بود که توقعش را داشتیم. نبود کاوانی مشکلی را برای ما ایجاد نمی کند، زیرا بازیکنانی داریم که می توانند نقش او را در تیم اجرا کنند. یک روز خواهم گفت که چرا با کاوانی قرارداد امضا نکردیم و آنروز مردم به درستی کاری که کردیم پی خواهند برد. 

کاراسکو؟ او بازیکنی است که هم در ویسنته کالدرون و هم در متروپولیتانو خاطرات خوبی را برای ما خلق کرده. یانیک بازیکن بزرگی است و ما از بازگشت او به باشگاه خوشحالیم. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد

مدافع هلندی بایرن مونیخ به شدت از داوری بازی رئال مادرید ناراضی است.

طرفداری | رئال مادرید با بریس خوسلو و با نتیجه 2-1 موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

رئال مادرید در حالی موفق به پیروزی مقابل بایرن مونیخ شد که در آخرین لحظات این بازی، بایرن مونیخ با دلیخت موفق به زدن گل مساوی شد اما داور این، مارسنیاک، گل را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد. ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی بایرن در کنار دیگر بازیکنان این تیم به شدت به این صحنه اعتراض داشتند. دلیخت در مورد این صحنه مشکوک و باخت بایرن مونیخ گفت:

نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب او تفاوت‌ها را رقم زد. وقتی‌که فکر می‌کنید رئال مُرده است و آخرین نفسش را می‌کشد.... به همین دلیل آن‌ها 14 بار برندۀ لیگ قهرمانان شدند.

واقعا شرم‌آور است. کمک داور به من گفت ببخشید، اشتباه کردم.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت