Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد فرمانداری ویژه به همراه خود ارتقای چارت سازمانی ادارات را به همراه دارد و با این وجود می‌توانیم از خدمات و امکانات کشور بیشتر بهره ببریم و شهرستان از حالت شهرستانی بیرون آورده و به سمت استانداردهای خدماتی به نسبت جمعیت را پیش رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از روند رشد خوب شهرک صنعتی شهریار نیز خبر داد و گفت: شهرک صنعتی ابتدا ۵۰۰ هکتار بود و ۲ هکتار نیز به آن اضافه شد و مسیرهای دسترسی و آب برق گاز و تلفن انجام شده و با قوت خوبی پیش می‌رود.

فرماندار شهریار خاطر نشان کرد: پل سه راه شهریار که مطالبه ۲۰ ساله مردم بود اجرایی شد و پیمانکار مشغول به کار شده است و در بحث ارزش افزوده روستاها خوشبختانه در روستاهای شهرستان شهریار کارهای خوبی انجام گرفته چه در حوزه‌های عمرانی جدول گذاری سوله و مسائل آموزشی و در همه ی فضاها در روستاها خدمات ارائه شده است که همگی از محل ارزش افزوده بوده است.

طاهری در ادامه به آب شرب شهرستان شهریار اشاره داشت و افزود: شهریار از ۵ نقطه به آب‌های سطحی وصل می‌شود تا بتوانیم از آب‌های سطحی سد کرج و طالقان بهره کافی را ببریم و این موضوع تبدیل به یک پروژه شده است که به یک آیتم بودجه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف شده و بالاخره کار انجام می‌شود و پروژه مصوبی است که آب کشاورزی مورد نیاز شهرستان نیز تأمین خواهد شد.

وی به بحث وضعیت مراکز گلخانه‌ای هم اشاره کرد و افزود: گلخانه‌های شهریار ۱۵ هکتار بود که جداگانه امسال ۲۰ هکتار گلخانه داشتیم که به ۵۰ هکتار نیز خواهد رسید و در دستور کار جدی است و صرفه جویی آب و استفاده از شبکه تحت فشار برای آبیاری قطره‌ای در دستور کار است و نزدیک به ۲۵۰۰
هکتار کار انجام می‌دهند ویکی از کارهای بسیار مهم شهرستان است.

کد خبر 4841706

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ی شهریار دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام شهرکرد قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس یاسوج زلزله دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم