Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان درگذشت مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، در متن این پیام قدرت الله نوروزی آمده است: "همین هفته گذشته با او و همکارانش در جمعیت حمایت از بیماران "ای ال اس" و نوروپاتی اصفهان جلسه‌ای در شهرداری اصفهان داشتیم. دغدغه‌هایشان را شنیدیم و به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص احداث اولین کلینیک تخصصی بیماری ALS و نوروپاتی در اصفهان، قول حمایت دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فردای آن روز، شورای اسلامی شهر اصفهان با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۵٠٠ مترمربع برای احداث این کلینیک تخصصی، موافقت کرد.

امروز که خبر درگذشت شادروان "غلامرضا قربانی" مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی را شنیدم، بسیار متأثر شدم و دغدغه و تلاش‌های مجدانه و مشفقانه او در راستای حمایت از این بیماران را به خاطر آوردم.

اگرچه بیماری ALS توان حرکتی این قهرمان سابق کشتی اصفهان را گرفته بود، اما همت و جوانمردی در روح بزرگوار او از حرکت نایستاد؛ بیماری نتوانست او را ضربه فنی کند و تا آخرین روزها پیگیر مطالبات و درخواست‌های این بیماران بود.

غم درگذشت این بزرگمرد را به خانواده گرامی به ویژه همسر محترم وی، همکاران و اعضای جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اصفهان و همچنین جامعه ورزش استان، تسلیت می گویم.

امیدوارم با تحقق مطالبات این گروه از بیماران، مانند آخرین روز دیدارمان، لبخند رضایت بر چهره او بنشیند.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان

١٢ بهمن ماه ١٣٩٨"

قهرمان اسبق کشتی و مؤسس حمایت از بیماری "ای ال اس" درگذشت کد خبر 408516

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی بیماری ای ال اس شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • رضا شیخی درگذشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس