Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@02:18:44 GMT

موضع سردار قاآنی درباره معامله قرن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۲۸۴۸

 سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با «زیاد النَخّاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

اخبار سیاسی - بنا بر گزارش «الاعلام الحربی»، در این تماس تلفنی سردار قاآنی گفت که جمهوری اسلامی ایران در مواجهه مردم فلسطین با توطئه‌هایی که حقوق تاریخی مردم فلسطین را نشانه رفته و همچنین در رویارویی آن‌ها با معامله قرن آمریکا، از آن‌ها حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که هیچ تغییری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال نیروهای مقاومت فلسطین به ویژه  بعد از ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس ایجاد نشده است. سرادر قاآنی تأکید کرد که اقدام آمریکایی‌ها در ترور این شهید، زمینه‌چینی برای اعلان معامله قرن بود.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این تماس ضمن تقدیر و تشکر از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسئله فلسطین، گفت که مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین معامله قرن آمریکا و همه توطئه‌هایی را که به دنبال سلب حق تاریخی فلسطینیان است، ساقط خواهند کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه این هفته طی نشستی به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح تحمیلی، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد و مقرر گردید که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی سردار قاآنی فلسطین سردار قاآنی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا