Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم در 6 بازی تاریخ خود در زمین ساسولو به 5 برد و 1 تساوی رسیده بود و در 13 بازی تاریخ دو تیم تاکنون به ساسولو نباخته بود اما اولین شکست جالوروسی برابر نرووردی بسیار سنگین و دور از انتظار بود. شاگردان فونسکا با ارائه یک نمایش ضعیف، تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و تیم دی زربی با شایستگی کامل در همان تیمه اول کار رم را یکسره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانس رم با این نتایج برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، خیلی بالا به نظر نمی رسد.

طرفداری- ساسولو و رم در بیست و دوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند:

مشخصات بازی شنبه؛ 12 بهمن 1398 - 1 فوریه 2020 ساعت 23:15 به وقت ایران هفته بیست و دوم سری آ - فصل 2019/20 ورزشگاه ماپی داور: لوکا پایرتو گلزنان بازی: فرانچسکو کاپوتو (7 و 16)، فیلیپ یوریچیچ (26) و ژرمی بوگا (74) برای ساسولو - ادین ژکو (55) و جردن ورتو (73 پنالتی) اخراج: لورنتزو پلگرینی (69)

*پلگرینی با دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود و اخراج در این بازی، دو دیدار آینده رم مقابل بولونیا و آتالانتا را از دست داد.

ترکیب دو تیم و نمرات از نگاه هواسکورد

 

آمار بازی

 

خلاصه بازی

به زودی ... 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده

رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال ثبت‌نام عمره در جریان برگزاری حج تمتع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس حسینی در نشست هماهنگی مدیران استان‌ها با این احتمال که ثبت‌نام عمره در جریان حج تمتع (خرداد تیر) آغاز شود، از مدیران استان‌ها خواست آمادگی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کاروان‌ها شکل گرفته است باید مقدمات بدرقه زائران خانه خدا را برنامه‌ریزی کنیم تا به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب افزود: همه باید روی موضوع برائت کار کنند و همفکری داشته باشند تا این امر به خوبی محقق بشود، تاکنون برائت در حج داشتیم و حالا حج برائت داریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: برائت همان چیزی است که اکنون دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند همین امر نوعی برائت است؛ پلیس آمریکا همان کاری را که برای دستگیری مجرمان انجام می‌دهد با استادان دانشگاه هم انجام می‌دهند، برائت اجتماعی از عملکرد پلیس آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و این در حالی است که برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی نسبت به این اقدام دانشجویان آمریکایی عقب مانده‌اند.

حجت‌الاسلام نواب گفت: کاروان‌های حج تمتع عموماً شکل گرفته‌اند، بر همین اساس در ترکیب جمعیتی کاروان‌ها باید کاری کنیم که روحانی‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌اند دوباره در خدمتشان باشیم. علاوه‌بر این باید به سمت و سویی پیش برویم تا هم مدیر کاروان و هم روحانی کاروان نمونه باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751282

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است