Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان جدید جالوروسی از نتیجه دیدار با ساسولو ناامید است.

طرفداری- ساسولو و رم در هفته بیست و دوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه 4-2 به نفع نرووردی خاتمه یافت. ادین ژکو با گلزنی در این دیدار به رکورد 206 بازی و 100 گل برای رم در همه رقابت ها رسید.

ژکو پس از شکست سنگین تیمش در ورزشگاه ماپی، در مصاحبه ای با DAZN گفت:

دائما به بازیکنان می گویم توپ را به من برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا توپ های خوبی به من نمی رسد. در چنین بازی های پرفشاری، اگر یک نفر وظایف خود را درست انجام ندهد، عملکرد بقیه نیز دچار مشکل می شود. به وضوح در نیمه اول بازی امشب، تیمی در سطح سری آ نبودیم. سبک جذابی ارائه می کنیم که برای همه لذتبخش است و همیشه می خواهیم مالک توپ باشیم اما در هر بازی اگر 2 یا 3 بازیکن در حد انتظار ظاهر نشوند، مثل امشب به مشکل می خوریم. در بازی با ساسولو، هیچ کدام از ما حتی در حد معمولی خود هم نبودیم و این موضوع به خصوص در نیمه اول به چشم آمد. امیدواریم هرچه زودتر این عملکرد و نتیجه بد را فراموش کنیم. سه امتیاز مهم را از دست دادیم و حالا مقابل بولونیا باید واکنش نشان بدهیم. هیچ گزینه دیگری نداریم. 

ژکو امشب یک گل به ثمر رساند اما یک موقعیت فوق العاده که می توانست منجر به کامبک رم شود را در دهانه دروازه از دست داد. او افزود:

مانوئل لوکاتلی در آن موقعیت بسیار خوب عمل کرد. حرکتش مثل یک معجزه بود. وقتی شوت کریستانته دفع شد، اصلا آنرا ندیدم و زمانیکه برگشتم، توپ کمی بالاتر از سطحی بود که انتظار داشتم شوت بزنم. صبر کردم توپ پایین تر بیاید اما لوکاتلی بسیار سریع عمل کرد.

ترجیح می دادم صدمین گلم برای رم در شرایط دیگری به ثمر برسد اما حالا نمی توانیم گریه کنیم. فکر می کنم گلی که به چلسی زدم، بهترین گلم برای رم بود. 

 

اولین کاپیتان غیر رمی از زمان آلدایر؟ فلورنتزی، کاپیتان و بازیکن مهمی برای ما محسوب می شد اما تصمیمی بود که خودش گرفت. او را درک می کنیم چون رقابت های مهمی چون یورو در پیش است. امیدوارم در والنسیا به طور ثابت بازی کند. 

جر و بحث با فونسکا در پایان بازی؟ مورد خاصی نبود. قصد داشت با داور صحبت کند اما به او توصیه کردم از این کار منصرف شود.

برترین گلزنان تاریخ رم در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه اول برای رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند