Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@12:07:06 GMT

میلیچ: فرهاد مجیدی مربی بزرگی است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۳۶۰۶

 هروویه میلیچ بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران درباره دربی، اظهار داشت: بازی مهمی است و به ۳ امتیاز آن نیاز داریم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم امتیاز هر بازی مهم است. امیدوارم دربی را ببریم تا باخت قبل را جبران کنیم.

اخبار ورزشی- وی درباره هدایت فرهاد مجیدی ، عنوان کرد:او مربی خوبی است و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده، الان هم نشان داده مربی بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران او را دوست دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

میلیچ بازیکن استقلال همچنین درباره برد دیروز این تیم مقابل نفت، گفت: هر تیمی که برنده می‌شود باید خوشحال باشد و ما این خوشحالی را داریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال میلیچ استقلال فرهاد مجیدی میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان پی اس جی است و هفته بعد نیز در پاریس بازی برگشت برگزار می شود. دو تیم در گروه مرگ بازی ها دو بار به مصاف هم رفتند. هرچند دورتموند صدرنشین صعود کرد ولی نتوانست پاریس را شکست دهد. باخت 2-0 در پارک دو پرنس و تساوی 1-1 در سیگنال ایدونا پارک برای دو تیم به ثبت رسید.

امره جان که در نشست خبری این بازی حساس شرکت کرده بود، گفت: «ما تیمی بهتر و باتجربه تر نسبت به دور گروهی هستیم و باید فردا حریفی سرسخت‌تر برای پی اس جی باشیم که معتقدم چنین خواهد شد. من در این مورد مطمئن هستم، زیرا ما نسبت به شش ماه قبل بسیار بهتر و متوازن تریم. در پارک دو پرنس ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و یکی از بدترین عملکردهای ما در این فصل بود. در دورتموند ولی خوب بودیم و شایسته پیروزی. اکنون زمان برنده شدن است، به خصوص که می خواهیم به هر قیمتی به ومبلی برویم.»

امره جان از علاقه اش به پی اس جی نیز خبر داد: «من همیشه این باشگاه را دوست داشتم. یادم می آید که در نوجوانی رونالدینیو را با پیراهن پاریس دوست داشتم و بازی های پی اس جی را به خاطر او تماشا می کردم. ده سال است که پاریس جاه طلبی های بزرگی داشته است. آنها همیشه می دانند که چگونه ستاره های بزرگ را به خدمت بگیرند و پاریس در این فصل هم تیم بزرگی دارد. سه بار رسیدن به نیمه نهایی در پنج دوره اخیر تصادفی نیست. ما هم تصادفی در این مرحله نیستیم و هیچ تیمی نمی تواند دورتموند را دست کم بگیرد چون تاوانش را خواهد داد.»

امره اعتراف کرد سال 2020 به پی اس جی نزدیک بود: «بله، وقتی یوونتوس را ترک کردم، از پی اس جی پیشنهادی گرفتم. ایجنتم مسئول مذاکرات بود ولی به نتیجه نرسید تا من به دورتموند ملحق شوم.»

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند