Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی بازیگر در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرامون برنامه مافیا گفت: از زمانی که بازیگران, اجرا را هم به عهده دارند,دو سالی است به من پیشنهاد اجرا می‌شود اما با وجود مجریان درجه یک دوست نداشتم که اجرا کنم. در این برنامه نیز مجری نیستم و راوی هستم و امیدوارم در ادامه برنامه خوبی را برای مردم تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مافیا بازی جدی‌ای است که تمرینی برای شنیدن و فکر کردن است و یاد می‌دهد که چطور دروغگو‌ها را بشناسیم و آن‌ها را رسوا کنیم.

نورایی پیرامون بازی در سریال نفوذ عنوان کرد: از سال ۹۶ مشغول بازی در سریال نفوذ به نویسندگی و کارگردانی جواد شمقدری هستم و سریال به اوایل انقلاب می‌پردازد که قرار است سال آ ینده پخش شود.

این بازیگر درباره حضور در برنامه ایرانگرد اظهار کرد:با افتخار در برنامه ایرانگرد شبکه یک هستم و لذت می‌برم و در میان مردم نفس می‌کشم و یک اتفاق هیجان‌انگیز برای من است. در حال حاضر هم از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

وی عنوان کرد: ایرانگردی باعث شد به جذابیت‌های گردشگری و مناطق بکر کشورم بیشتر نزدیک شوم ضمن آنکه به تصویر کشیدن این جذابیت‌ها برای مردم عزیز ایران که کمتر در رسانه ملی به آن پرداخته شده است از شیرینی‌های این کار است.

این بازیگر توضیح داد: به تصویر کشیدن مناطق کمتر دیده شده و تشویق بازگشت مردم به روستا‌ها که به نوعی رونق به روستا‌ها را به همراه خود خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی بازیگر تلویزیون برنامه ایرانگرد برنامه ایرانگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!