Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:35:52 GMT

نقش مثبت محمدی در پیروزی خنت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۲۵۶

نقش مثبت محمدی در پیروزی خنت

مدافع چپ ایرانی خنت روی یکی از گل‌های تیمش در دیدار با مخلن موثر بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خنت که برای هفتمین بازی پیاپی میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۳ شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف مخلن رده هفتمی رفت.

 

یاران محمدی بعد از یک مساوی و سه برد متوالی اخیرشان، مقابل مخلن نیز توانستند به این روند موفق ادامه دهند و به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر در خانه حریف خود برسند تا با ۴۸ امتیاز و پنج امتیاز کمتر نسبت به کلوب بروژ صدرنشین، در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل دوم تیم خنت در حالی در دقیقه ۵۳ به ثمر رسید که میلاد محمدی ارسال زمینی خطرناکی از جناح چپ زمین انجام داد و بعد از آن گیورگی کویلیتایا با دریافت توپ، به جوناتان دیوید پاس داد تا این مهاجم کانادایی دروازه مخلن را باز کند.

 

میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی خنت که در دو هفته گذشته ژوپیر لیگ بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشته و یک پاس گل داده و پس از آن برابر خنک گلزنی کرده بود، برابر مخلن نیز روی یکی از گل‌های تیمش موثر ظاهر شد تا بازی‌های موثر او در بلژیک تداوم داشته باشد.

میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی میلاد محمدی ژوپیر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان