Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:38:59 GMT

کشف کالای قاچاق در ملایر/۴ سارق در رزن دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۳۳۵

کشف کالای قاچاق در ملایر/۴ سارق در رزن دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان؛ فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه ظرفشویی و ۲ دستگاه تلویزیون کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۴ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی زنگنه افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ۲ سارق اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری، ۲ سارق سیم و کابل برق توسط مأموران انتظامی پاسگاه سورتجین دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۳ فقره سرقت با دستگیری این سارقان، عنوان کرد: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف البسه قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۵۲۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند مقادیری کالای قاچاق را از بنادر جنوبی کشور به همدان منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای منتهی به همدان، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که دارای شیشه‌های دودی بود در این خصوص شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد، خودور حامل البسه قاچاق است که راننده برای مخفی کردن، آنها با چادر مشکی پوشانده بود که پس از تخلیه و شمارش، ۲ هزار و۵۲۰ ثوب البسه زنانه کشف شد و پرونده متهم در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4841448

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق فرماندهی انتظامی همدان سرقت دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد قزوین تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی زلزله فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی استان شهرستان ملایر کالای قاچاق میلیون ریال ۴ سارق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران