Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پس از ثبت نام داوطلبان در تهران، ۳۳۲ نامزد از سوی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی به شورای ائتلاف معرفی شدند که وضعیت آنان مورد بررسی قرار گرفت و از افرادی که چندان شناخته شده نبودند مصاحبه بعمل آمد و این تعداد به ۱۵۹ نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی ائتلاف ادامه داد: این تعداد که از سوی اقشار، احزاب، اصناف و چهره‌های موثر، معرفی شده بودند در معرض آرای بیش از ۴هزار نفر از نیرو‌های انقلاب در مناطق ۲۲ گانه و شهر‌های تهران بزرگ قرار گرفتند تا آنان به ۳۰ کاندیدا با ترکیب معینی از جوانان، بانوان، روحانیون و چهره‌ها رای دهند، یعنی این مجمع نظر خود را اعلام و نتایج به اطلاع عموم رسیده؛ به گونه‌ای که در هر بخش سه برابر تعداد مورد نیاز تعیین شدند تا شورای انتخاب بر اساس شاخص‌ها و احتمالا نطرسنجی مردمی فهرست ۳۰ نفره تهران را معلوم کند.

بیشتر بخوانید: ترکیب شورای انتخابات ائتلاف نیرو‌های انقلاب نهایی شدند

دبیر کل کانون دانشگاهیان تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریعتر سی گزینه تهران نهایی و اعلام شوند که بتوانند کار خود را با جدیت پیش ببرند، به هر حال این مکانیزم باعث شد افرادی که از مقبولیت و پایگاه مردمی بیشتری برخوردار هستند، در لیست نهایی نیرو‌های انقلاب قرار بگیرند.

وزیر پیشین ارشاد درباره مرحله بعدی و ساز وکار رسیدن به ۳۰ نامزد گفت: از این به بعد شورای انتخاب ۳۵ نفره که ۲۲ نفر از اعضای شورا مرکزی ائتلاف هستند (کسانی که نامزدها نیستند) و ده نفر دیگر که توسط مجمع انتخاب شده و سه نفر منتخب اصناف یعنی یک هیئت ۳۵ نفره هدایت کار را بعهده می‌گیرند.

سید محمد حسینی در پایان افزود: در برخی استان‌ها مثل قم و خراسان رضوی، کارِ تعیین گزینه‌های نیرو‌های انقلاب به شورایی که از قبل فعال بوده واگذار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی ائتلاف نیروهای انقلاب نیرو های انقلاب شورای انتخاب مرکزی ائتلاف ائتلاف نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی» مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902292

دیگر خبرها

  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول