Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:30:47 GMT

اجرا و افتتاح ۷۲ پروژه عمرانی در تنگستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۴۶۸

اجرا و افتتاح ۷۲ پروژه عمرانی در تنگستان آغاز شد

عبدالحسن رفیعی‌پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهره‌برداری از سالن ورزشی دانش‌آموزی شورکی، چهار زمین چمن مصنوعی، آسفالت معابر شهر اهرم، مدرسه هدکان، ارتقای سایت تلفن همراه و ایرانسل، ۲ سازه آبخیزداری و توسعه شبکه برق از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان تنگستان است.

وی بیان کرد: ۲ واحد ساختمان پانسیون پزشکان شهر اهرم  با ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد ریال اعتبار، پنج طرح اقتصادی  با سرمایه‌گذاری ۷۳ میلیارد ریال، ۳۵ واحد مسکن مددجویی با ۱۲ میلیارد ریال، ۱۷۰ هزار متر مربع آسفالت ۳۹ روستای شهرستان  با ۱۷۰ میلیارد ریال، بلوار ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی دلوار، و پارک ورودی شهر آباد با ۲۵ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان تنگستان است.

رفیعی‌پور ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای منطقه خائیز با اعتبا ۴۵ میلیارد ریال و احداث هنرستان خیرساز شهر دلوار، پروژه‌های عمران شهری و روستایی و بلوار بندر بوالخیر از جمله پروژه‌های تنگستان است که عملیات اجرایی آنها در دهه فجر آغاز می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر تنگستان افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تنگستان افتتاح طرح دهه فجر بوشهر تنگستان افتتاح طرح دهه فجر میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- علی ساسانیان: بلوار جدید شورا طی مراسمی با حضور فرهاد براتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافران و کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های فارابی، سفیر امید و همچنین مسیر منتهی به بازار بزرگ ساحلی آستارا افتتاح شد.

کد خبر 6094850

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم