Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی پور با اشاره به افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی شعرستان تنگستان در دهه فجر بیان کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای منطقه خائیز با اعتباری قریب ۴۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

«عبدالحسن رفیعی پور» روز یکشنبه (13 بهمن) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، ضمن تبریک به مناسبت آغازه دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از افتتاح چند پروژه عمرانی در این ایام خبرداد  و افزود: بهره‌برداری از سالن ورزشی دانش‌آموزی شورکی، ۴ زمین چمن مصنوعی، بلوار سردار شهید سلیمانی دلوار، آسفالت معابر شهر اهرم، مدرسه هدکان، ارتقای سایت تلفن همراه و ایرانسل، ۲ سازه آبخیزداری و توسعه شبکه برق شهرستان تنگستان از جمله این طرح‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان تنگستان از آغاز عملیات اجرایی احداث هنرستان خیرساز شهر دلوار، پروژه‌های عمران شهری و روستایی و بلوار بندر بوالخیر خبر داد و افزود: ۲ واحد ساختمان پانسیون پزشکان شهر اهرم بااعتبار ۷.۵ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

 

رفیعی پور اضافه کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای منطقه خائیز بااعتباری قریب ۴۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

 

وی از بهره‌برداری پنج طرح اقتصادی با اعتبار بالغ‌بر ۷۳ میلیارد ریال و اجرای ۳۵ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در تنگستان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال از ۱۷۰ هزار مترمربع آسفالت ۳۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان تنگستان از افتتاح بلوار ۴۵ متری سردار سلیمانی و پارک ورودی شهرآباد با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: علاوه بر پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف آموزش، راه، آب، برق، بهداشت، عمران شهری و روستایی، مسکن، ورزش، شیلات و … در شهرستان تنگستان فعال است که امیدواریم پروژه‌های مذکور در سال آتی تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد نماز جمعه دهه فجر دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما ایام الله دهه فجر دهه فجر استان بوشهر خبرگزاری شبستان شهرستان تنگستان روستاهای منطقه عملیات اجرایی میلیارد ریال بهره برداری دهه فجر رفیعی پور خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود