Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:08:40 GMT

انتشار فراخوان رویداد ایده پردازی «قاسم قاصم»

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۵۰۷

انتشار فراخوان رویداد ایده پردازی «قاسم قاصم»

حجت الاسلام قطبی با اشاره به برگزاری رویداد ایده پردازی «قاسم قاصم» و دریافت آثار از سراسر جهان اسلام تا پایان دهه فجر گفت: به دنبال ایده های تاب آور هستیم که پایه مردمی داشته باشد و به عادت‌واره مردمی تبدیل شود.

حجت الاسلام «محمد قطبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با بیان اینکه ضرورت دارد شخصیت ممتاز و اسطوره مقاومت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به نسل های بعدی معرفی کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم (13 دی 98) در تاریخ باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه به همین منظور رویداد دریافت ایده و طرح «قاسم قاصم» در حال برگزاری است، اظهار داشت: جامعه اسلامی باید از ایده های برتر و ناب برای اسطوره سازی برای نسل های بعدی بهره ببرد.

 

وی با بیان اینکه آثار باید تا پایان دهه فجر به دبیرخانه رویداد «قاسم قاصم» ارسال شود، افزود: از بین 30 تا 40 اثر برتر دعوت می کنیم که از ایده های خود در حضور داوران دفاع کنند.

 

حجت الاسلام قطبی با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که رویداد به صورت مردمی و خارج از فضای سازمانی برگزار شود، تصریح کرد: هر چه بتوانیم این موضوع را از سیستم دولتی خارج نگه داریم و از بدنه مردمی جامعه بهره ببریم، ماندگاری بیشتری خواهد داشت و امتداد شخصیت حاج قاسم در قالب الگوی مردمی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه به دنبال ایده های تاب آور هستیم که پایه مردمی داشته باشد و به عادت واره مردمی تبدیل شود، افزود: دبیرخانه این رویداد، ایده های برتر را به بخش های مختلف جامعه ارائه می دهد تا برای اجرا از آن بهره ببرند.

 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تاکید بر اینکه این ایده ها می تواند ناظر به دانش آموزان، مساجد و سایر بخش ها باشد، افزود: برای دریافت ایده ها هیچ محدودیت سنی، جنسی و مکانی قائل نشدیم و فراخوان به زبان های انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است.

 

وی با بیان اینکه دریافت ایده ها از جهان اسلام و اجرای آنها نیز در جهان اسلام خواهد بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان مقتدر، شجاع، باهوش و مخلص بود که سالهای سال از سرزمین های اسلامی دفاع کرده است و سابقه و خدمات این بزرگ مرد بر هیچ کس پوشیده نیست.

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد نماز جمعه دهه فجر دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام دریافت ایده جهان اسلام قاسم قاصم حاج قاسم ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است