Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:52:34 GMT

‏ فاز یک استادیوم ۵۰۰۰ نفری ملایر افتتاح می شود ‏

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۵۱۵

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از اجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی- ورزشی ‏به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سطح شهرستان، ‏روستاها و بخش های تابع آن خبر داد.‏

جمال لطیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ملایر، افزود: اداره ورزش و جوانان با همکاری رؤسا و اعضای هیئت های ورزشی، ادارات، سازمان ها، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد بیش از ۶۰ برنامه متنوع در زمینه های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و جوانان برنامه ریزی کرده که در طول ایام دهه فجر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه های شاخص این دهه را در بخش عمرانی شامل افتتاح پروژه های فاز یک استادیوم ۵۰۰۰ نفری، سالن چندمنظوره روستای ینگی کند واقع در  بخش جوکار و باشگاه خصوصی فخار ۳ دانست و ادامه داد: در بخش ورزشی نیز میزبانی مسابقات هندبال بانوان مناطق سه و چهار کشور با حضور چهار استان کشور، میزبانی مسابقات کشوری شطرنج جام کریم خان زند با حضور بیش از ۱۵ استان از سراسر کشور و میزبانی مسابقات موی تای قهرمانی استان برای نخستین بار توسط این اداره اجرا می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه در بخش جوانان طی دهه فجر رونمایی از کلیپ شهید بی سر شهید والامقام محمدرضا گرجی ازندریانی را داریم، خاطرنشان کرد: راویان فجر در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی دستاوردها و خاطرات دوران انقلاب را بازگو می کنند.

وی از دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای والا مقام در بهشت هاجر خبر داد و یادآور شد: در بخش آموزشی نیز برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم خانواده، جوان و آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی را داریم.

لطیفی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در این دهه، گفت: از جمله مسابقات ورزشی گرامیداشت چهل و یکمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی مزین به نام شهید سرافراز اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی چون فوتسال، والیبال، دوومیدانی، رزمی، همگانی، تنیس روی میز، بازی های بومی- محلی و جشنواره های مربوط به آن در دو بخش آقایان و بانوان می توان نام برد که در سالن های ورزشی شهرها و خانه های ورزش روستایی برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر استاديوم وزارت ورزش و جوانان شکوهمند انقلاب اسلامی اداره ورزش و جوانان میزبانی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار