Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@09:00:51 GMT

موزه های رایگان دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۶۷۰

موزه های رایگان دهه فجر

نمایشگاه «میراث باستان‌شناسی اسپانیا» در موزه ملی ایران و همه‌ی تالارهای کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه فجر، به صورت رایگان آماده بازدید مخاطبان و گردشگران هستند.

به گزارش ایسنا، دو موزه ملی ایران و موزه ملی ملک که سال گذشته هشتاد سالگی خود را جشن گرفتند، بازدید از فضاهای موزه‌ای خود را دردهه فجر رایگان اعلام کردند، با این تفاوت که موزه ملی ایران فقط بازدید از نمایشگاه "میراث باستان شناسی اسپانیا" را برای گردشگران داخلی و خارجی خود رایگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، در کنار کتابخانه نفیس نسخه‌های خطی و چاپی، مجموعه‌ای از آثار و اشیای ارزشمند تاریخی را در تالارهای گوناگون خود جای داده است. مجموعه سکه، حدود ۱۰ هزار سکه تاریخی از دوران پیش از هخامنشی (از سده ششم پیش از میلاد)، تالار سکه، تالار کمال‌الملک و خاندان غفاری، تالار کتابت و نگارگری، مجموعه هنر لاکی، مجموعه اهدایی بانو عزت‌ملک ملک - دختر بزرگ حاج حسین آقا ملک واقف این گنجینه، نمایشگاه دایمی حاج حسین آقا ملک، تالارهای «تمبر»، «هزارداستان»، «هنر و زندگی» و «علوم در ایران اسلامی» به عنوان تالارهای این موزه برای بازدید گردشگران آماده هستند.

مخاطبان در دهه فجر (به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۱۵ می‌توانند از این موزه در میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002z9b

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موزه رایگان موزه ملی ایران موزه ملی ملک دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه