Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

فردا در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی،خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اواخر وقت فردا تا اواخر هفته در اکثر مناطق کشور آسمان صاف بوده و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی و برخی مناطق مرکز و تهران وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. از روز سه شنبه تا اواخر هفته نیز دما در نیمه شمال کشور افزایش می‌یابد. روز پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی مناطق آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده روی می‌دهد.

امروز آسمان تهران غبارآلود با وزش باد 30 کیلومتری در جهت شمال غربی، فردا آفتابی همراه با غبار صبحگاهی، وزش باد 9 تا 15 کیلومتری در جهت جنوب شرقی و کمینه منفی 1 و بیشینه 8 درجه و روز سه شنبه آفتابی با غبار صبحگاهی و وزش باد 15 تا 32 کیلومتری در جهت جنوب-جنوب شرقی پیش‌بینی شده است.

پیش بینی هواشناسی 3 روزه مراکز استان



هواشناسی دریایی/ امواج 3 متری در خلیج فارس و دریای عمان

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای افزایش ارتفاع موج دریا طی امروز تا تا اواسط روز سه شنبه 15 بهمن خبر داده است. در این اطلاعیه به مواج شدن دریا با حداکثر ارتفاع موج 1.5 تا 3 متری در مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان اشاره شده است.

سازمان هواشناسی توصیه کرده از تردد شناورهای کوچک و تفریحی اجتناب شود، ضمن این‌که عملیات پشتیبانی سکوهای نفتی با اتخاذ تمهیدات لازم انجام شود و فعالیت شیلاتی تا حد امکان محدود شود.

اختلاف بارش استان‌ها و کشور

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کولاک برف هواشناسی پیش بینی شده سازمان هواشناسی کیلومتری در جهت دریای عمان روز سه شنبه خلیج فارس وزش باد جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان

آفتاب‌‌نیوز :

بهروز مرادپور روز شنبه در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران گفت: این سامانه از بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان اعلام کرد: رگبار باران و رعدوبرق در تمام نقاط برای روز دوشنبه و بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط این استان برای روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور بیان کرد: غزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

وی به احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیر‌های کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیۀ رودخانه‌های لرستان توصیه کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی جدید در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری دارد و وقوع مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان