Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، صد‌ها تظاهرکننده انگلیسی در اعتراض به طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن همزمان با اعتراض جهانی به سیاست‌های ضد فلسطین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در برابر سفارت این کشور در لندن، پایتخت انگلیس تظاهرات کردند.

مسلمانان و مخالفان نظام سرمایه داری و هواداران فلسطین در انگلیس طرحی که ترامپ آن را "توافق قرن" می‌نامد نقشه جدید آمریکا برای تضییع بیشتر حقوق فلسطینیان و "خیانت قرن" نام نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سازمان دهندگان این تظاهرات در لندن، دونالد ترامپ با این طرح ننگین تلاش می‌کند تا سرزمین‌های فلسطینی را به اسرائیلی‌ها واگذار و حاکمیت فلسطینیان را بر زمین‌های خود کم‌تر کند.

شماری از حاضران در این تظاهرات ضد آمریکایی – اسرائیلی، طرح ترامپ را توطئه دولت ورشکسته آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نامیدند و اعلام کردند بدون عدالت، هیچ گاه صلح محقق نخواهد شد. تظاهر کنندگان در شعارهایی، پایان اشغال فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطینی را خواستار شدند.

سخنرانان در جمع مخالفان نظام سرمایه داری و صهیونیسم در برابر سفارت رژیم آمریکا در لندن گفتند باید به جهان نشان دهیم که مردم فلسطین و حامیان آنان، اجازه نخواهند داد تا ریشه فلسطین نابود شود و از همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان خواستند تا طرح ظالمانه دیگری از اسرائیل و حامیانش را خنثی سازند. تظاهر کنندگان حامی فلسطین امروز در برابر سفارت رژیم آمریکا در لندن، پرچم‌های فلسطین و پلاکارد‌های مخالفت با " توطئه قرن" و ضد ترامپ را با خود حمل می‌کردند.

مجمع فلسطینیان انگلیس، انجمن فلسطین در لندن، اتحادیه دانشجویان فلسطینی در بریتانیا و فدراسیون جوانان فلسطینی در انگلیس، تظاهرات امروز در لندن را سامان دادند و "ائتلاف جنگ را متوقف کنید"، انجمن همدردی با فلسطین، دوستان الاقصی و شورای مسلمانان بریتانیا، از این تظاهرات ضد آمریکایی – اسرائیلی، حمایت کردند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: برابر سفارت معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه

مردم یک روستا در هند برای رای دادن در انتخابات سراسری به سمت شعبه اخذ رای می روند./ خبرگزاری فرانسه بازدید نخست وزیر انگلیس از کارخانه ایرباس در "هرتفوردشایر" انگلیس/ PA بازدید وزیر خارجه انگلیس از یک مدرسه آموزش زبان انگلیسی در پایتخت مغولستان/ خبرگزاری فرانسه دستگاه خنک کننده هوا در شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو حمله اسرائیل به خانه های مسکونی مردم در جنوب لبنان/ خبرگزاری فرانسه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه مهاجرت تابستانه فلامینگوها به دریاچه ای در شهر آنکارا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی تظاهرات مخالفان در مقابل کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در شهر بوینوس آیرس علیه سیاست های اقتصادی دولت/ آسوشیتدپرس شعار نوشته شده روی دیوار پله های ورودی دانشگاه جورج داشنگتن در پایتخت آمریکا از سوی دانشجویان حامی فلسطین: "جو بایدن کودک کُش"/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا/ زوما مراسم رژه سالانه " سیک ها" در شهر نیویورک آمریکا/ زوما حضور یهودیان ضدصهیونیست در تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در شهر لندن/ زوما تیمی از کارشناسان خارجی، بمب بزرگ منفجر نشده ای را که توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل به اردوگاه "نصیرات" در مرکز نوار غزه پرتاب شده را بازرسی می کنند./ APA رقصنده سنتی نقابدار در یک جشن سنتی در کاتماندو نپال/ زوما اردوگاه آوارگان جنگ داخلی سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز خشک کردن ماهی در ساحل سنگال/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند