Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۸ پکن گفت: حس خوبی نسبت به برخی اتفاقات ندارم، به هرحال هر کسی به کشتی می‌آید به دنبال این است که از گروه خودش در کار بهره ببرد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که اکنون چه فعالیتی در کشتی دارد، اظهار داشت: خیلی در جریان اخبار تیم ملی نیستم، اما در باشگاه شرکت گاز در ساری کشتی گیران را تمرین می‌دهم، هم خودم ورزش می‌کنم و هم بچه‌ها را آموزش می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشتی همیشه برای من یک عشق بوده، هر چند فعلا فعالیتی در تیم‌های ملی و لیگ برتری ندارم، اما هر روز هم صبح و هم بعدازظهر بچه‌ها را تمرین می‌دهم. 10-15 شاگرد دارم، زمان می‌برد تا اینها چهره شوند، اما من کارم را دنبال می‌کنم. کشتی برای همه اهالی کشتی است، من هم بعد از یک سال مربیگری کردن در ترکمنستان و همچنین در تیم ملی نوجوانان ایران، حالا در شهر خودم با بچه‌ها کار می‌کنم.

عنوان دار کشتی جهان و المپیک همچنین تاکید کرد: فرزند دومم به دنیا آمده، دخترم هم به مدرسه می‌رود. الان شرایط حضور بیشتر از این را در کشتی ندارم، ضمن اینکه حس خوبی هم نسبت به برخی اتفاقات ندارم. به هرحال هر کسی به کشتی می‌آید به دنبال این است که از گروه خودش در کار بهره ببرد و خیلی به دنبال انتخاب بهتر و اصلح‌تر نیست. قبلا رسول خادم مسئولیت را برعهده داشت و با کسانی کار می‌کرد که جزو گروه او بودند و حالا هم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون شده و به هرشکل او هم با کسانی کار می‌کند که راحت تر است. اینطور که پیداست هر کسی گروه خودش را دارد.

آرزوی کشتی‌گیر آسیب نخاعی در تولد 20 سالگی/ جنازه‌ای که به بیمارستان آمد و حالا در تمام بدنش حس داردزارع: چیزی برای از دست دادن در کشتی ندارم، فقط تلاش می‌کنمبازگشت حسن یزدانی به تشک همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا/ آغاز تمرینات کشتی کریمی از اردوی بعدی

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی تمرین می دهم گروه خودش بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است