Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تامین تعدادی موتور سیکلت برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد.

با توجه به اینکه طبق آمارها یکی از منابع مهم تولید و انتشار آلاینده های هوا موتور سیکلت ها هستند؛ استفاده از موتورسیکلت های برقی می تواند نقطه آغازی برای کاهش آلودگی هوا در شرایط کنونی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تامین تعدادی موتور سیکلت برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد و گفت: طرح برقی کردن موتور سیکلت که چند روز گذشته توسط وزیر نیرو رونمایی شد در گام نخست اجرای آن، از زیر مجموعه های وزارت نیرو آغاز شده است و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در همین راستا اقدام به تامین تعدادی موتور سیکلت برقی برای این شرکت کرده است.

وی افزود: باطری موتورهای برقی ۶ ساعت شارژ نگه می دارند و سالانه هزینه قابل توجهی از هزینه سوخت صرفه جویی می شود.

حسن بکلو تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق آمارها یکی از منابع مهم تولید و انتشار آلاینده های هوا موتور سیکلت ها هستند؛ استفاده از موتورسیکلت های برقی می تواند نقطه آغازی برای کاهش آلودگی هوا در شرایط کنونی باشند.

به گزارش «انرژی امروز» از توانیر، وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای تسهیل در ارائه خدمات و کاهش آلاینده های هوا تعدادی از این موتورسیکلت های برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت تامین کرده است.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی موتورسیکلت های برقی آلاینده های هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی