Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: ۳۴ وزنه بردار از ۱۳ کشور در رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ اصغر ابراهیمی اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو از عصر یکشنبه در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه حضور می یابند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هم رقابت می کنند. وی ادامه داد: وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت وزنه بردارانی که امتیازات لازم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را بدست می آورند.   رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: این دوره از رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر به دلیل کسب سهمیه المپیک از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است و وزنه برداران حاضر در این رقابتها تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام می دهند.   ابراهیمی خاطرنشان کرد: در روز اول این رقابت ها، وزنه برداران اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم و ۷۳ کیلوگرم بر روی تخته می روند تا با فولاد سرد مبارزه کنند و همچنین در روز دوم نیز وزنه برداران سه وزن و در روز پایانی نیز وزنه برداران دو وزن باقی مانده با هم رقابت خواهند کرد.

پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو از روز یکشنبه 13 بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات بین المللی 34 وزنه بردار 13 کشور جام فجر رشت دوره از رقابت ها کسب سهمیه المپیک وزنه برداران محمود نامجو هم رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند