Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:24:51 GMT

مرکز کنترل هوشمند ترافیک اردبیل راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۵۶۳۳

مرکز کنترل هوشمند ترافیک اردبیل راه اندازی می‌شود

علیرضا پوستی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:حجم بالای ترافیک اردبیل موجب نارضایتی مردم شده و برای تسهیل آن راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مد نظر قرار گرفته و مقرر است با راه اندازی آن  از حجم ترافیک شهر کاشته شود.

وی بیان کرد: از سوی دیگر در صورت تکمیل پل قدس در سال آینده  شاهد روان سازی ترافیک در این شهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روند اجرایی پل قدس را روبه رشد دانست و افزود: دلیل تاخیر در تکمیل این پل نوسانات قیمت آهن بود که شهرداری در این باره دچار تنگنای مالی شد ولی برای جبران آن اقدام موثری صورت گرفت و مقرر است تا سال آینده این پل تکمیل شود.

رییس شورای شهر اردبیل ادامه داد: از محل اعتبارات دولتی و سفر رییس جمهوری قرار است ۳۵۰ میلیارد ریال  به این پروژه اختصاص یابد.

پوستی افزود: در بودجه سال آینده شهرداری اردبیل بنا براین است اولویت‌های شهر بیشتر مد نظر قرار بگیرد تا خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم زمین نماند.

وی با بیان اینکه چهره و سیمای شهر زیبننده مردم این شهر نیست افزود: برای زیبا سازی شهر باید اقدام خوبی در نظر گرفته شود و علاوه بر آن خدمات شهری هم در نقاط مختلف بصورت متوازن توسعه یابد.

رییس شورای شهر اردبیل توسعه فضای سبز در اردبیل را یادآور شد و گفت:توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر از پیگیری‌های شورای شهر است که شهرداری باید در این باره اهتمام جدی داشته باشد.

پوستی با بیان اینکه  مرکز پژوهش شورا به زودی راه‌اندازی می‌شود افزود: صاحبنظران و استادان دانشگاه با محوریت روش‌های نوین توسعه شهری در این مرکز مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به خواسته های شورای شهر از شهرداری افزود: پرداخت حق و حقوق به موقع کارگران و پرهیز از اجحاف در حقوق آنها، پرهیز از جذب پرسنل بیشتر در مجموعه شهرداری ، ابلاغ شیوه‌نامه‌های جدید در جذب نیرو و تبدیل وضعیت آنها،  توجه به چالاکی شهرداری، برون‌سپاری در انجام ماموریت‌ها، بازنگری در شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهر اردبیل و همچنین توجه به شیوه‌نامه پروژه‌های پیمانکاری و عملیات تهاتر از جمله خواسته‌های اعضای شورای شهر اردبیل از شهرداری است.

برچسب‌ها شورای شهر اعتبارات اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر اعتبارات اردبیل شورای شهر اعتبارات اردبیل شورای شهر اردبیل راه اندازی شیوه نامه خواسته ها سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند

داریوش حسن نژاد در جلسه با کارشناسان حوزه حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب استان با اشاره به اجرای پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی جهت حفاظت از منابع آب استان به ویژه منابع آب زیرزمینی، اظهار کرد: این پروژه‌ها در جهت حفاظت و حراست از منابع آب استان به خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، در حال اجرا است.
وی به پروژه تقویت استقرار ۱۸ گروه حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ گروه با ۴۵ نفر گشت زنی مداوم در سطح دشت‌های استان جهت جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها را انجام می‌دهند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: ۲ پروژه انسداد چاه‌های غیر مجازدر سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به صورت سالانه در حال انجام است.
به گفته حسن نژاد در همین راستا ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه جویی ۱۱.۷ میلیون متر مکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.
وی بیان کرد: سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد ۷۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل