Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تکریم مقام استاد و به مناسبت روز استاد، دومین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

تمام دانشجویان دانشکده پزشکی در تمام مقاطع پزشکی عمومی، تخصص و فوق تخصص، فلوشیپ، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه و تکمیل فرم طراحی شده از سوی کمیته برگزاری جشنواره نسبت به انتخاب استادان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین جشن قدر استاد دانشکده پزشکی، مانند سال گذشته از ۱۰ استاد برجسته در زمینه های آموزشی، پژوهشی و بخش ویژه قدردانی خواهد شد.

کد خبر 4841905

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران مراسم بزرگداشت استاد دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران وزارت بهداشت سازمان سنجش منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی مقام استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: استاد زمانی معلم واقعی است که عالم زمانه باشد

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره طرح لازم برای چگونگی انتقال مفاهیم علمی از سوی استادان به دانشجویان با عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور اظهار کرد: اصطلاحی در صنایع قدیم بود که می‌گفتند استاد فوت کوزه گری را به شاگرد خود یاد می‌دهد که مفهوم ساده و عوامانه‌ای دارد، اما مملو از حکمت است.

وی افزود: استادانی داریم که گاهی اوقات خود را روزآمد نمی‌کنند، مثلا دانشی در علوم پایه، مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی کسب کرده‌اند و ۲۰ سال پیش فارغ‌التحصیل شده است، اما هنوز با جدیدترین نظریه‌ها و مباحث دانش روز آشنایی ندارند، طبیعی است که چنین استادانی نمی‌توانند شاگرد زمانه پرورش دهند.

حجت الاسلام خسروپناه تصریح کرد: گاهی اوقات برخی از استادان به روز هستند، اما روش شناسی مهارت آموزی را نمی‌دانند و نمی‌توانند به خوبی شاگردی پرورش دهند.

وی گفت: بعضی اوقات استادان همه ویژگی‌ها را دارند، اما فوت کوزه گری را به دانشجویان منتقل نمی‌کنند و این دانشجو همیشه به استاد وابسته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: استاد زمانی معلم واقعی است که عالم زمانه باشد، روش و مهارت را بداند و دانش و روش را به دانشجوی خود بدون دریافت هزینه البته نه هزینه مادی منتقل کند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • خسروپناه: استاد زمانی معلم واقعی است که عالم زمانه باشد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»