Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@15:32:38 GMT

رضایت کشتی‌گیران شرکت کننده از اردو نونهالان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۴۱۴

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این اردوی فنی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی به منظور شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه‌ها در کشور و با حضور حدود 40 کشتی گیر در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.

با توجه به اینکه رده‌ی سنی پایه مورد توجه ویژه فدراسیون کشتی قرار دارد و به منظور اصلاح روند کار و پیشرفت در امر برگزاری اردوهای بعدی، در پایان این اردو، از نفرات حاضر نظرسنجی در قالب یک فرم با 18 سئوال در مورد محل، شرایط برگزاری، نوع تمرینات، اسکان، تغذیه، موارد فنی، موارد تفریحی، بهداشت، موارد اخلاقی، نحوه برخورد مسئولین، تجهیزات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با 5 گزینه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف بعمل آمد که نتایج زیر حاصل شد.

1- خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده بعنوان محل برگزاری اردو با حدود 99 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و یک درصد (رأی خوب) در صدر این نظرسنجی قرار گرفت.

2- تجهیزات ورزشی سالن تمرین با حدود 96 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و 4 درصد (رأی خوب) در جایگاه دوم این نظرسنجی قرار گرفت.

3- نحوه برخورد کادر اجرایی و مسئولین اردو با حدود 94 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و 6 درصد (رأی خوب) در جایگاه سوم این نظرسنجی قرار گرفت.

4- محتوای مطالب ارائه شده در اردو با 93 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و 7 درصد (رأی خوب) در جایگاه چهارم این نظرسنجی قرار گرفت.

5- کیفیت پذیرایی اردو با حدود 84 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و 16 درصد (رأی خوب) در جایگاه پنجم این نظرسنجی قرار گرفت.

همچنین در نظرسنجی در مورد مجموع رضایتمندی از کل برنامه‌های اردو، شرکت کنندگان حدود 89 درصد رضایتمندی (رأی عالی) و 16 درصد (رأی خوب) به اردوی برگزار شده دادند.

مواردی که با رأی موافق کمتر کشتی گیران نونهالان روبرو شد به شرح زیر است:

1- کیفیت بهداشت (سرویس‌های بهداشتی، حمام، تجهیزات و ...) با 56 درصد رضایتمندی (رأی عالی)

2- امکانات فرهنگی و تفریحی با 60 درصد رضایتمندی (رأی عالی)

3- طول مدت اردو (اردو در زمان محدودی برگزار شد) با 64 درصد رضایتمندی (رأی عالی)

همچنین نفرات حاضر در اردو نکاتی را نیز بعنوان توضیح ارائه دادند که از مهمترین آن‌ها، نبود بوفه مواد غذایی در کنار رستوران و همچنین توجه ویژه به مسائل بهداشتی، درمانی و اسکان بود.

فدراسیون کشتی درنظر دارد با اخذ نظرات نفرات شرکت کننده در اردوهای تیم‌های ملی، نسبت به رفع معایب و بهتر شدن شرایط تمرینات اقدام نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران تیم های ملی کشتی نونهالان نظرسنجی قرار گرفت درصد رضایتمندی فدراسیون کشتی برگزار شد رأی عالی رأی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان