Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لحظاتی از حضور و اظهارات آیت الله رئیسی در حرم مطهر امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 10:19 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۴۴۲

به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، رئیس قوه قضاییه در دومین روز از دهه مبارک فجر برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به دنبال تشکیل جامعه ای با ویژگی های عقلانیت، معنویت، اخلاق و عدالت بود.

رئیس دستگاه قضا افزود: مردم عزیز در رفراندوم حضور در تشییع پیکر سردار سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی دادند و این همان پیام امام، رهبری و ملت ایران است. پیام ضعف تعلق به ملت ایران و نظام اسلامی ندارد. امروز اراده ملت، دولت و همه دست اندرکاران نظام ایستادگی در برابر دشمنان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: رئیس قوه قضاییه:ملت ایران اجازه نخواهند داد فرهنگ فاطمی به حاشیه رانده شود آیت الله رئیسی: با قاتلین شهید سلیمانی ملاقات خواهیم کرد؛ اما برای محاکمه نه مذاکره مبارزه خستگی ناپذیر با مفسدان را ادامه خواهیم داد/ بازگشت میلیارد‌ها تومان به بیت المال

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی رئیس قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی حرم مطهر ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی