Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@18:09:06 GMT

هشدار درباره هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شکر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۶۵۳

هشدار درباره هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شکر

حبیب امین زاده روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان شرقی با تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر از ۴۲۰۰ تومان به نیمایی اظهار کرد: نرخ ارز شکر وارداتی همچنان حمایتی است و با ارز ۴۲۰۰ تومان تامین می شود بر این اساس شکر مورد نیاز سه گروه صنف، صنعت و خانوار به میزان لازم تامین شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به ماموریت بازرسان سازمان مبنی بر نظارت بر سطح عرضه اضافه کرد: با گذشت ۷۵ روز از زمان تغییر نرخ بنزین، بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی انجام شده که در نهایت تشکیل ۲۹۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی را در پی داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را بالغ بر ۹۹۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه مجموع شکایات دریافتی از سوی شهروندان رشد ۳۸ درصدی دارد، گفت: پیش از این تنها سامانه ۱۲۴ به موضوع دریافت شکایات اختصاص داشت که این مهم در حال حاضر از طریق ۴ روش دیگر نیز قابل انجام است.

مقصود رضازاده افزود: شهروندان می توانند نقطه نظرات خود را از طریق سایت ۱۲۴، اپلکیشن موبایلی آپ، مراجعه حضوری و یا سامانه تلفنی ۱۳۵ متعلق به سازمان تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، از زمان اصلاح قیمت بنزین تاکنون به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه در صنایع غذایی ۲۴ هزار تن شکر تامین و در اختیار صنایع غذایی آذربایجان شرقی قرار گرفته است؛ تامین و توزیع شکر و استمرار این موضوع ثبات قیمت کالاها و تولیدات این گروه صنعتی را در پی داشته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ارز افزایش قیمت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت شکر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی