Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:32:48 GMT

شوک در اردوگاه استقلال: دیاباته دربی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۷۰۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد اما مهاجم ارزشمند این تیم با آسیب دیدگی رو به رو شد.

شیخ دیاباته که در دقایق ابتدایی نیمه اول مصدوم شده بود نتوانست به بازی ادامه بدهد و با درخواست از کادرپزشکی از زمین خارج شد تا نگرانی بزرگی برای هواداران استقلال شکل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته که انگیزه حضور روی نیمکت نداشت مستقیم به رختکن رفت و چهره درهم او نشان می‌داد که مصدومیت بزرگی برای او شکل گرفته است.

بلافاصله پس از بازی فرهاد مجیدی در نشست خبری ابراز امیدواری کرد که دیاباته به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد و اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی کردن آبی پوشان نخواهد داشت. در میکسدزون ورزشگاه اما دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه اعلام کرد آزمایش‌های دقیق وضعیت این بازیکن را مشخص خواهد کرد.

پس از انجام آزمایش‌های دقیق و بررسی میزان مشخص آسیب دیدگی شیخ دیاباته که از ناحیه چهارسرران صورت گرفته است معلوم شد که مهاجم باارزش این تیم نمی‌تواند برای مسابقه هفته نوزدهم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزاید این تیم را همراهی کند و کادرفنی این تیم باید به دنبال جانشین او باشند.

نکته جالب درباره مصدومیت شیخ دیاباته و از دست دادن دربی نود و دوم، غیبت او در مسابقه قبلی برابر پرسپولیس بود که همانند بازی روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و نتوانست برابر سرخپوشان بازی کند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران شیخ دیاباته شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد