Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:18:20 GMT

۳ پروژه عمرانی ورزشی در استان سمنان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۷۱۴

۳ پروژه عمرانی ورزشی در استان سمنان افتتاح می‌شود

مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سه پروژه عمرانی حوزه ورزش طی دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: سالن باستانی مهدی‌شهر، سالن ورزشی بانوان درجزین و زمین چمن مصنوعی فوتبال سمنان بااعتبار ۱۸ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از آغاز عملیات اجرایی پیست موتورسواری شاهرود طی دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برای این طرح نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شروع‌شده است و شامل خاک‌ریزی، احداث، موانع، رختکن و سرویس بهداشتی می‌شود و طبق برآوردها سال ۹۹ خاتمه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر این طرح‌ها برنامه‌های ورزشی نیز در هر هشت شهرستان استان تدارک دیده‌شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه ورزش نقش مهمی در پویایی و نشاط نسل جوان ایفا می‌کند لذا ۴۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی برای جوانان منظور شده است.

جانعلی در ادامه تصریح کرد: بی شک اگر جان‌فشانی و دلاوری‌های رزمندگان اسلام نبود اکنون نیز این آزادی و امنیت در کشور وجود نداشت لذا برای پاسداشت این رشادت طی دهه فجر با خانواده‌های شهدای ورزشکار نیز دیدار خواهد شد تا بهانه‌ای برای یادآوری مسیر و راه آن‌ها برای جوانان امروز باشد.

وی افزود: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوانان در گرامیداشت دهه فجر و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اجتماع بزرگ بانوان در سالن ورزشی انقلاب دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4841963

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی زلزله استان سمنان طی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز