Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:39:46 GMT

جدال بانوان والیبال نشسته در فینال لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۸۲۲

جدال بانوان والیبال نشسته در فینال لیگ برتر

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فینال مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان از 15 تا 18 بهمن ماه به میزبانی خراسان رضوی در مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم‌های ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، هیئت لرستان، هیئت هرمزگان، شهرداری ارومیه با یکدیگر به صورت گروهی به رقابت می پردازند تا تیم‌های برتر این دوره مشخص شوند.

رضایی: هیچکس را با تهدید به پارالمپیک 2020 اعزام نمی‌کنیم/ نباید پارالمپیک را با المپیک‌ مقایسه کرد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش والیبال نشسته والیبال نشسته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین