Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرکت قطار گردشگری استان لرستان در دهه مبارک فجر از سر گرفته می شود .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در این خصوص  گفت: با پیگیری های صورت گرفته و موافقت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، همزمان با دهه مبارک فجر قطار گردشگری لرستان حرکت خود را از سر خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید امین قاسمی با اشاره به اینکه سوت قطار گردشگری استان از 18 بهمن بار دیگر به صدا در می آید افزود: در این حرکت یکروزه، مسافران از تهران به مقصد لرستان و بازدید از 14 ایستگاه می توانند از جاذبه های زیبای این مسیر ریلی در غرب کشور لذت ببرند .

او تصریح کرد: با ایجاد بازارچه های صنایع دستی، غذاهای سنتی و اجرای موسیقی محلی لرستان در طول مسیر در کنار بازدید از جاذبه های بکر و دیدنی در راستای رضایت مردم و گردشگران، تلاش شده است .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با بیان اینکه 9 اسفندماه نیز حرکت دوم این قطار گردشگری در لرستان انجام می شودف خاطر نشان  کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر به عنوان مجری این قطار و همچنین استقبال گسترده مردم برای استفاده از آن در ایام نوروز، همه روز از 29 اسفند تا 15 فروردین ماه شاهد حرکت قطار گردشگری لرستان خواهیم بود .

لازم به ذکر است قطار گردشگری استان از ابتدای سال 98 حرکت خود را آغاز کرد اما با توجه به سیل فروردین ماه و تخریب بخشی از زیرساخت ها از جمله مسیر ریلی در منطقه لرستان چند ماه متوقف شد که در حال حاضر با پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی و تلاش شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر برای استفاده از عموم مردم آماده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطار قطار گردشگری لرستان قطار گردشگری استان حرکت قطار گردشگری دهه مبارک فجر میراث فرهنگی شرکت راه آهن صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فروش بلیت های قطار را اینترنتی کرد و فروش بلیت ها را در اختیار ۳ اپلیکیشن در تهران قرار داده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، فرهاد دوایی اظهار داشت: شرکت راه آهن انحصار فروش بلیت قطار را در اختیار 3اپلیکیشن که یکی از آن ها علی باباست قرار داده در صورتی که شرکت راه آهن می توانست به تمام 2 هزار آژانس سراسر کشور وب سرویس بدهد تا آن ها نیز بتوانند روی سایت خود نسبت به فروش بلیت قطار اقدام کنند

وی افزود: در حال حاضر 99درصد بلیت های قطار روی سایت علی بابا قرار دارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با این اقدام فروش تمام بلیت های قطار در 3اپلیکیشن انحصاری شده است؛ مشابه اتفاقی که برای بلیت های هواپیما در اربعین سال گذشته رخ داد، امسال برای بلیت های قطار رقم زدند.

دوایی بابیان اینکه شرکت راه آهن باید به تمام آژانس های مسافرتی وب سرویس می داد تا از بیکار شدن آژانس های مسافرتی جلوگیری کند خاطرنشان کرد: با این اتفاق آژانس های مسافرتی دیگر سهمی در فروش بلیت قطار نخواهند داشت و بیکار خواهند شد که به صنعت گردشگری و حمل ونقل ایران لطمه زیادی وارد خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳