Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های«همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با نمایش‌های «نا فرجام» در مسجد آقامیرزا احمد، «پیراهن مشکی» در موسسه قرآن و عترت بینات، «آیینه» در مسجد امام حسین‌(ع)، «روزی که بهشتی شدم» توسط گروه خواهران در حسینیه اعظم زنجان، «الف» توسط گروه خواهران در موسسه قرآن و عترت بینات، «ماه نشان» در امامزاده سید ابراهیم(ع)، «فانوس» در مسجد امام علی‌(ع)، «عبادت و عنایت» در حسینیه قرارگاه خاتم الاوصیا، «همه اگرهای من» از گروه خواهران و «آخرین تقلب» توسط گروه برادران در مسجد باقرالعلوم دانشگاه زنجان و «چراغ جادو» در مسجد امیر‌المومنین(ع)، بمناسبت ایام‌الله دهه فجر از 5 لغایت 20 بهمن ماه 98 در مساجد و مدارس سطح شهر اجرا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جدول برنامه‌ها و اجراهای نخستین همایش تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» زنجان در ایام‌الله دهه فجر به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر شد. به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان، طی برنامه‌ریزی انجام شده گروه‎های نمایشی نخستین «همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» زنجان، از 12 بهمن ماه 1398 به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اجراهای متفاوتی را در مدارس و مساجد سطح شهر خواهند داشت.

«همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با هدف کشف، جذب، تربیت و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان تئاتر و تولید آثار فاخرِ مبتنی بر ارزشهای فرهنگی غنی ایرانی- اسلامی با گرایش به موضوعات مختلف دینی و اجتماعی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با برگزاری آیین افتتاحیه، در 4 بهمن ماه 98 که در سینما بهمن زنجان برگزار شد، فعالیت خود را آغاز کرد .

​این همایش، با حضور11 گروه فعال نمایشی متشکل از کارگردان و مربیان تئاتر و جمع کثیری از هنرجویان علاقمند به هنرهای نمایشی در گروه سنی جوانان و نوجوانان، از 5 بهمن ماه 98 به طور متعدد در مساجد و مدارس سطح شهر اجرا داشته اند. 

شایان ذکر است؛ طبق برنامه‌ریزی انجام شده، گروه‌های«همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با نمایش‌های «نا فرجام» در مسجد آقامیرزا احمد، «پیراهن مشکی» در موسسه قرآن و عترت بینات، «آیینه» در مسجد امام حسین‌(ع)، «روزی که بهشتی شدم» توسط گروه خواهران در حسینیه اعظم زنجان، «الف» توسط گروه خواهران در موسسه قرآن و عترت بینات، «ماه نشان» در امامزاده سید ابراهیم(ع)، «فانوس» در مسجد امام علی‌(ع)، «عبادت و عنایت» در حسینیه قرارگاه خاتم الاوصیا، «همه اگرهای من» از گروه خواهران و «آخرین تقلب» توسط گروه برادران در مسجد باقرالعلوم دانشگاه زنجان و «چراغ جادو» در مسجد امیر‌المومنین(ع)، بمناسبت ایام‌الله دهه فجر از 5 لغایت 20 بهمن ماه 98 در مساجد و مدارس سطح شهر اجرا خواهند داشت.

حضور ریاست حوزه هنری استان زنجان در تمرین نمایش "چراغ جادو" ، کارگردان: داود خیری

گروه تاتر بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) کوی بهارستان ، پنج شنبه 10 بهمن ماه 1398 ، حوزه_هنری

جدول زمانبندی برنامه‌ها و اجراهای نخستین همایش تئاتر مردمی «بچه های مسجد» زنجان در ایام‌الله دهه فجر به شرح ذیل می باشد:

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری 40 اجرای تئاتر مساجد و مدارس همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد نخستین همایش تئاتر مردمی ایام الله دهه فجر مسجد امام بهمن ماه 98 چراغ جادو حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد

با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت؛ بر این اساس سه فیلم «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» که همزمان با سینماها، وارد اکران‌های مردمی (سیار) شدند، تاکنون بیش از ۵۰ هزار مخاطب در ۵۷۰ سانس اکران به خود دیده‌اند.

از این میان ۲۵۸۷۳ مخاطب در ۳۱۳ سانس اکران‌های مردمی عمار را برای تماشای فیلم‌ها انتخاب کرده‌اند و ۲۵۶۸۱ نفر در ۲۵۷ سانس از طریق اکران‌های سیار بهمن سبز به تماشای فیلم نشسته‌اند.

فروش این سه فیلم از طریق اکران‌های عمار ۵۳۳ میلیون تومان و اکران‌های بهمن سبز ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

اکران مردمی فیلم‌های آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان و آسمان غرب همچنان پررونق است؛ فعالان فرهنگی می‌توانند جهت اکران فیلم مدنظر خود در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات، سالن‌های فرهنگی و … به نشانی اینترنتی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۶۰ تماس بگیرند.

کد خبر 749962

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور