Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امید محترمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع طرح‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی ۱۴۰ طرح عمرانی و ۴۵ طرح اقتصادی است که در نقاط کمتر برخوردار استان به مرحله اجرا در آمده‌اند.

وی ادامه داد: طرح‌های اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی شامل کارگاه‌های خیاطی، قالی‌بافی، صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و کشت زعفران است که حدود ۹۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: طرح‌های عمرانی این نهاد انقلابی نیز لایروبی قنوات، تامین آب روستایی، ساخت پل، تعریض راه‌های روستایی، جدول‌بندی خیابان‌ها و کوچه‌های روستایی و ساخت و مرمت مسجد است.

محترمی بیان کرد: بیش از ۱۲ هزار جهادگر در قالب ۴۰۰ گروه جهادی یک، سه، هفت و ۱۰ روزه در ساخت طرح‌های عمرانی سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی مشارکت داشتند.

وی توزیع ۲۰۰ بسته جهیزیه به ارزش هر بسته ۱۲۰ میلیون ریال و توزیع یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم استان مرکزی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

در سال ۱۳۷۹ بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد و به دنبال آن هم اردوهای جهادی با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی راه اندازی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی جدول دانش آموزان و دانشجویان زعفران مقام معظم رهبری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد