Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: همه شیر‌های تولیدی در کشور از کیفیت، سلامت و بهداشت کامل برخوردارند و مردم می‌توانند با ضمانت این سازمان، از این محصول با خیال راحت استفاده کنند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، علیرضا رفیعی پور گفت: در حوزه تأمین ماده اولیه کارخانجات لبنی، 1600 مرکز جمع‌آوری شیر خام و صنایع وابسته در حال فعالیت هستند و در این مراکز در چهارچوب ضوابط بهداشتی دامپزشکی کنترل‌های تخصصی بهداشتی اعم از نمونه برداری و آزمایشات لازم صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: حمل و نقل شیر و فرآوردهاى آن نیز با مدرنترین روش‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد و حتی تردد وسائط نقلیه شیر و فرآورده‌های لبنی رصد و پایش می‌شود که مواد اولیه 400 کارخانه تولید لبنیات کشور را فراهم می‌کنند.
رفیعی پور گفت: برنامه‌های بهداشتی سلامت شیر و فرآورده لبنی در تمامی سطوح از جمله مدیریت بهداشت گاوداری ها، مدیریت بهداشت در مراکز جمع آوری شیر و مدیریت بهداشت در کارخانهای شیر و لبنیات مطابق با استاندارد‌های ملی و کدکس آلیمانتاریوس (استاندارد بین المللى) صورت می‌پذیرد و تمامى این مراحل تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت به صورت دائم و مستمر صورت می‌پذیرد.
وی همچنین با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف فیزیکی و شیمیایی و حتی میکروبی از جمله «آفلاتوکسین» با هدف انجام آزمایش و تضمین سلامت برای مصرف کننده انجام و موارد مشکوک از سیستم تولید و مصرف خارج می‌شود، افزود: در این زمینه مراحل انجام نمونه برداری وآزمایش‌ها در کشور حتی سختگیرانه‌تر از استاندارد‌های اتحادیه اروپا برای آفلاتوکسین است.
رفیعی گفت : به طور صریح به مردم اعلام می‌کنم چه شیر و یا لبنیات دیگر در سطح بازار پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان و سازمان ملی استاندارد دارند و در شرکت‌های دارای برند برتر و شناسنامه دار کشور تولید و عرضه می‌شود و مردم با اطمینان مصرف کنند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه نظارت‌ها فقط درحوزه تولید خلاصه نمی‌شود تاکید کرد: اکنون با نظارت همه دستگاه‌های متولی از دامداری تا رسیدن محصول سر سفره مصرف کننده  با تلاش متولیان بهداشتی و سلامت مردم تضمین و تایید می‌شود.
رفیعی پور همچنین در خصوص پیگیری‌های این سازمان برای عامل انتشار این صحبت‌ها نیز گفت، این سازمان و دستگاه‌های دیگر شاکی هستند و حتما دستگاه قضایی ورود جدی پیدا خواهد کرد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور درخصوص اینکه گفته‌های یک کارشناس در یک میزگرد یا یک برنامه تلویزیونی، نظر و برداشت شخصی اوست و نمی توان آن را به کل جامعه تعمیم داد، افزود: مرجع ذیصلاح تامین و سلامت بهداشتی بودن لبنیات سازمان دامپزشکی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان استاندارد است و هرکسی نباید در این حوزه نظر شخصی خودش را که یک جزء است به کل جامعه تعمیم بدهد.



کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی سلامت شیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور صورت می پذیرد مدیریت بهداشت وزارت بهداشت رفیعی پور مصرف کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان