Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این تعداد شامل ۲۳ طرح عمرانی و ۵ طرح اقتصادی بوده است.

اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۱۴ طرح عمرانی افتتاحی و ۵۲ میلیارد ریال برای ۹ طرح کلنگ زنی شهرستان دنا هزینه شده است.

امروز همچنین ۵ طرح اقتصادی شهرستان دنا با اشتغالزایی ۳۰ نفر افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح دنا به نمایندگی از دیگر طرح های شهرستان گفت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، راه، فرهنگی، ورزشی، گازرسانی و دیگر حوزه ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری افزود: افتتاح سالن ورزشی روستای کریک، کلنگ زنی و تکمیل راه روستایی بیاره، کلنگ زنی پارک سی سخت از جمله طرح هایی بود که به نمایندگی از دیگر طرح ها کلنگ زنی و یا افتتاح شدند.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه های مختلف شهرستان دنا، بیان کرد: نباید تنها به بحث گردشگری تابستانه در این منطقه اکتفا کرد زیرا که در فصل زمستان این شهرستان دارای چشم اندازها و ظرفیت های دیگر است که می توان با برنامه ریزی مدون از آن ها بهترین بهره را برد.

حسن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین امروز در دومین روز از دهه فجر در شهرستان دنا با مردم مناطق پاتاوه و مارگون دیدار و ملاقات خواهد داشت.

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت با جمعیتی افزون بر ۴۶ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی در سطح استان ۳۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۰۴ مورد افتتاحی و ۷۷ مورد کلنگ زنی است.


 

برچسب‌ها سی سخت کهگیلویه وبویراحمد افتتاح طرح یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی سخت کهگیلویه وبویراحمد افتتاح طرح یاسوج سی سخت کهگیلویه وبویراحمد افتتاح طرح یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی طرح عمرانی شهرستان دنا سی سخت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه