Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیروزی عصر دیروز در دربی مادرید، 129مین برد زین الدین زیدان در قامت سرمربیگری رئال مادرید بود.
به گزارش آریا، سرمربی فرانسوی رئال مادرید حالا از رکورد 128 پیروزی ژوزه مورینیو عبور کرده و پشت سر وینسته دل بوسکه با 133 پیروزی و میگل مونیوز با 357 پیروزی در رده سوم قرار دارد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، اولین تجربه سرمربیگری زیدان در رئال مادرید به 9 ژانویه 2016 برمی گردد که با پیروزی 5-0 مقابل دپورتیوو لاکرونیا شروع شد و از آن به بعد رئال مادرید موفق به فتح 3 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، 2 قهرمانی در جام باشگاه های جهان، 2 سوپرکاپ اروپا، 2 سوپرکاپ اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان در مجموع 192 بازی رسمی هدایت رئال مادرید را به عهده داشته که 67.1% پیروزی به دست آورده است. زیر نظر او رئال مادرید به طور میانگین در هر بازی 2.4 گل به ثمر رسانده است. به نظر می رسد به زودی زیزو تبدیل به دومین سرمربی تاریخ رئال مادرید از لحاظ کسب تعداد پیروزی خواهد شد.
شکست اتلتیکو مادرید در مقابل رئال مادرید، خوشحالی هواداران کهکشانی‌ها را دنبال داشته است. رئال مادرید توانست با تک گل کریم بنزما از سد اتلتی بگذرد و ضمن تثبیت صدرنشینی، به روند بسیار خوب اخیرش نیز ادامه دهد. حالا وضعیت دو تیم زمین تا آسمان با هم فرق دارد. تیم زیدان صدرنشین است و در اوج اما در طرف دیگر سیمئونه و تیمش رسما در بحران هستند و انتقادات روز به روز بیشتر می‌شود.
به گزارش مارکا، از جمله حواشی جالب بازی امروز، پس از نواخته شدن سوت پایان رخ داد. جایی که هواداران سرمست از پیروزی رئال مادرید، به سیمئونه خطاب کردند: چولو نرو! چولو بمان! کنایه هواداران رئال مادرید به پیروزی‌های تاریخی تیمشان مقابل اتلتی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. البته مارکا می‌گوید این شعار در واکنش به جدایی احتمالی چولو از اتلتی در پایان فصل سر داده شده است. در هر صورت سیمئونه پس از بازی مدعی شد این شعارها را نشنیده است. ناگفته نماند سانتیاگو برنابئو در بازی روز گذشته، بهترین رکوردش را در فصل جاری به لحاظ تعداد تماشاگر به ثبت رساند. 77223 نفر در ورزشگاه بودند.
در جریان پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید در حساس ترین دیدار این هفته لالیگا، کریم بنزما موفق به زدن گل سه امتیازی تیمش در دربی مادرید شد. با این اوصاف کهکشانی‌ها با یک بازی بیشتر و با 49 امتیاز به صدر جدول لالیگا رفتند. ساعاتی بعد مسابقه اما کریم بنزما به شکلی جالب با هواداران تیم رقیب کری خوانده است. بنزما تصویری از گل خود برابر اتلتیکو مادرید را منتشر کرده و نوشته: فقط یک مادرید وجود دارد!
گل دقیقه 56 کریم بنزما برای شکست شاگردان دیگو سیمئونه کفایت می کرد. نکته جالب ایکه کریم بنزما اولین گلی بود که در برنابئو وارد دروازه اتلتیکو می کرد. او پیش از این 4 بار در دربی ها موفق به گلزنی شده بود که همگی در ورزشگاه اتلتیکو به ثمر رسیده بودند. دقیقه 56 پاس عمقی وینیسیوس به مندی و پاس به جلوی عالی این بازیکن باعث شد تا کریم در دهانه دروازه گلزنی کند. به این ترتیب روند 5 بازی متوالی بدون گلزنی بنزما در لالیگا نیز پایان یافت.
دربی مادرید حاشیه‌های زیادی داشته است.
یکی از نکات جالب این بازی، تقابل آلوارو موراتا و مارکوس یورنته با تیم سابقشان است. هر دو بازیکن در آکادمی رئال مادرید رشد کردند و به تیم اول این باشگاه هم رسیدند اما در نهایت دست سرنوشت آنها را به تیم رقیب فرستاد. واکنش برنابئو به بازگشت این دو بازیکن با پیراهن رقیب، کاملا متفاوت بود. زمانی که گوینده ورزشگاه ترکیب دو تیم را اعلام می‌کرد، به محض نام بردن از موراتا، سوت‌های ممتد نواخته شد. وضعیتی که در هر بار صاحب توپ شدن این مهاجم نیز تکرار شد تا موراتا بداند با جو سنگینی رو به رو است. در شرایطی کاملا متفاوت، هواداران رئال مادرید هیچ واکنش خاصی به ورود یورنته به برنابئو نشان ندادند و به سختی می‌شد صدای چند سوت را شنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان بنزما عطر فرانسوی رئال مادرید دربی مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد