Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@02:16:10 GMT

نه براي زنان نه عليه آنها فيلم ساختم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۷۲۲

نه براي زنان نه عليه آنها فيلم ساختم

خبرگزاری آریا- سهیل بیرقی گفت تنها سعی می کنم راوی صادقی برای قصه زنانی که می شناسم باشم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سهیل بیرقی کارگردان عامه پسند در نشست خبری این فیلم در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سوژه و فیلمنامه این فیلم گفت فیلمنامه این فیلم بر اساس تجربه گرایی بود چون می خواستم به سمت مرزهای ناشناخته بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه کاراکتر در ذهنم نقش می بندد و بعد مسیر داستان را پیدا می کنم. در حقیقت عامه پسند یک مرثیه برای زنان بود که در 2 سال نوشته شد.
وی ادامه داد هیچ وقت نه برای زنان و نه علیه زنان فیلم ساختم اما سعی می کنم زمانه خودم را بازتاب دهم. تلاش کردم برای روایت قصه زنی که می شناختم راوی صادقی باشم.
بیرقی درباره مضمون کلی فیلم گفت اگر عامه پسند نباشی جامعه حذفت می کند فیلم یک پرسش مطرح می کند که حتی اگر در 57 سالگی تصمیم بگیری زندگیت را تغییر دهی باید حذف شوی؟
وی در پاسخ به انتقاداتی که به لهجه یکی از شخصیت های اصلی فیلم بود گفت من اصالتا شهرضایی هستم و به آن لهجه اشراف کامل دارم. باران کوثری هم مدت ها تمرین کرد و توانست به خوبی از پس این کار بر آید.
کارگردان عامه پسند در پاسخ به نقدی که درباره روابط نامتعارف در فیلم هایش گفت این برداشت شما از فیلم است. شما به عنوان مخاطب حق دارید هر برداشتی از فیلم داشته باشید.
وی در پاسخ به سوالی درباره چرایی انتخاب یک زن میانسال برای شخصیت اصلی فیلمش افزود ما کمترین توجه را به مادران مان داریم و همیشه آنها را با موقعیت مادر و همسر بودن در نظر می گیریم.
بیرقی درباره سرمایه گذار فیلمش گفت سرمایه گذاری این فیلم بر عهده طلعت دیندار و من بوده است.
باران کوثری بازیگر این فیلم هم درباره همکاری با سهیل بیرقی گفت شیوه بازی گرفتن سهیل بیرقی و راهی که پیش رو می گذارد باعث می شود که مجبور می شوی متفاوت بازی کنی.
وی درباره ضد زن یا ضد مرد بودن این فیلم گفت نباید به شکل جنسیتی به فیلم ها نگاه کرد و باید دغدغه فیلم را درک کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، هوتن شکیبا دیگر بازیگر این فیلم در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا پس از دریافت سیمرغ جشنواره پارسال این نقش را پذیرفت گفت بعد از شبی که ماه کامل شد پیشنهاد زیاد داشتم اما اصولا وجبی به نقش نگاه نمی کنم و تاثیر گذاری آن برایم مهم است.
وی درباره احتمال سیمرغ گرفتنش در جشنواره سی و هشتم گفت جوایز می آیند و می روند. من پس از پایان هر کار به کار بعدی و نقش آفرینی موثر در آن فکر می کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زنان علیه فیلم خبرگزاری آریا سهیل بیرقی عامه پسند فیلم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای

۲۶۶ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902580

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • پاسخ کوبنده نوام چامسکی به نسل کشی صهیونیست‌ها + فیلم
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار