Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار گیلان، پنج واحد تولید مرغ گوشتی به صورت همزمان در آستانه اشرفیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ در دومین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز (یکشنبه) پنج واحد تولید مرغ مادر و گوشتی به صورت همزمان در روستای دهنه سر سپیدرود شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور دکتر ارسلان زارع به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای افتتاح این واحدهای مرغداری حدود 300 میلیارد ریال هزینه و برای ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۸۵ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

با افتتاح این واحد، میزان تولید مرغ گوشتی استان ، از شش هزار و ۵۰۰ تن به هفت هزار و ۵۰۰ تن افزایش یافته است.

افتتاح تصفیه خانه شهرک صنعتی نقره ده آستانه‌اشرفیه دیگر برنامه استاندار گیلان در سفر به این شهرستان است.

در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح همزمان این واحدها که در روستای دهنه سر برگزار شد؛ با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه وفاق و همدلی به استقبال جشن پیروزی انقلاب رفته اند، گفت: با وجود همه سختی ها و دشواری های ناشی از تحریم های ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی استکبار به ویژه در سال جاری و در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های رییس‌جمهوری و دولت تدبیر و امید و همکاری مجلس و قوه قضاییه ، دستاوردهای بزرگی را شاهد هستیم.

دکتر ارسلان زارع خاطرنشان کرد: با اجرای سیاست ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شاخص های اقتصادی کشور مثبت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حفظ سرمایه های اجتماعی، افزایش انگیزه بخش خصوصی، شرکت های تعاونی و فعالان اقتصادی در راستای افزایش سطح اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم گام برداریم و بتوانیم به نرخ بیکاری هشت درصد براساس برنامه ششم توسعه برسیم.

استاندار گیلان همچنین با حضور در گلزار شهدای روستای دهنه سر سپیدرود شهرستان آستانه‌اشرفیه به مقام شامخ ۱۶ شهید این منطقه با قرائت فاتحه، ادای احترام کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح پنج واحد تولیدی آستانه اشرفیه تولید مرغ گوشتی استاندار گیلان روستای دهنه سر آستانه اشرفیه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری