Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج مداحان: جامعه ستایشگر به برگزیده شدن شاعر هتاک در جشنواره شعر فجر واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی برگزاری جشنواره شعر فجر و برگزیده شدن شاعر هتاک در این جشنواره، جامعه ستایشگر واکنش نشان داده و بیانیه ای صادر نمودند. متن بیانیه بشرح ذیل می باشد؛

سال‌هاست "دهه فجر" و جشنواره‌هایش به جولانگاه عناصر مغرض و کسانی که چندان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند نیستند، تبدیل شده و در جایی که این عرصه باید توسط نیروهای انقلابی مدیریت شود کسانی که نسبت به ارزشها وزنی ندارند ورود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  امسال در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر نام خانمی که در شبکه‌های اجتماعی مجازی اهانت و هتاکی‌های مکرر به انقلاب و ارزش‌های اسلامی داشته به‌عنوان یکی از برگزیدگان شعر دهه فجر انتخاب شده است .    سوال جدی از وزارت فرهنگ و ارشاد و داوران جشنواره‌ای که نام فجر انقلاب اسلامی را یدک می‌کشند، مطرح است که چرا به فردی که در تنفر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بی‌ارزش دانستن مقدسات و ضروریات دین و زیر سوال بردن اعتقادات جدی ایرانیان و... فعالیت دارد جایزه اهداء می‌شود؟   چرا  امور  ومدیریت "جشنواره شعر فجر" به افرادی که عرق و تعصب انقلابی لازم را ندارند و بعضاً انگیزه غیرهمسو با نظام و مصالح ملی را دارند سپرده می‌شود؟   تأسف انگیزتر از این نمی‌شود، که باوجود صدها شاعر خوش‌آوازه و خوش فکر، با آثاری فاخر و تفکرات انقلابی و همسو با نظام، " جشنواره دهه فجر " مأمن و مأوای به اصطلاح شاعره‌ای ضدانقلاب و ضددین می‌شود؛ آن‌هم فردی که با نگرش ضدانقلابی، حضور در تجمعات علیه امنیت کشور،  فحاشی به اندیشه دینی و اعتقادی جامعه، تحریک ضد نقلاب و حضور در تجمعات فتنه‌گران در کارنامه ننگین خود دارد.   لذا در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دست‌اندرکاران و مدیران " جشنواره دهه فجر " عملکرد مخرب این گروه غیرفرهنگی را بازبینی نمایند و برای جلوگیری از تکرار این مسائل، دستان مخرب عناصر غیرفرهنگی و آلوده را از عرصه‌های فرهنگی کشور قطع نماید تا فرهنگ که به مثابه هوا برای تنفس جامعه است سالم بماند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره شعر فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب

 علی باقری، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دوران اصلاحات در واکنش به مصاحبه مهدی نصیری مدیر مسئول اسبق روزنامه کیهان با بی بی سی درباره اصلاح طلبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

از "شاهزاده" تا "تاجزاده"، فاصله‌ای به وسعت و عظمت مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر وجود دارد.

ولو آنکه تحقق اهداف بلند انسانی و آرمانی آن انقلاب، دستخوش دست‌اندازی "نااهلان" و "نامحرمان" قرار گرفته باشد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود