Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی استان سمنان بارش برف وجود دارد، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در گردنه‌ها این شدت برف افزایش داشته باشد لذا همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون مشکل خاصی به لحاظ تردد در محورهای استان نیست، افزود: با توجه به برودت هوا احتمال یخ‌زدگی و لغزندگی خودروها یا مسدود شدن برخی محورها وجود دارد لذا توصیه می‌شود رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در صورت الزام به سفر رانندگان حتماً باید یک‌بار باز و بسته کردن زنجیر چرخ را فراگیرند، ابراز داشت: بررسی برف پاک‌کن، چراغ‌های مه شکن، سوخت کافی از جمله مواردی که می‌تواند به ایمنی بیشتر مسافران کمک کند.

کبیری اضافه کرد: از رانندگان درخواست می‌شود در صورت عدم دید کافی یا خستگی و خواب‌آلودگی حتماً در بین راه استراحت کافی را داشته باشند و از هر گونه شتاب و عجله در شرایط نامساعد جوی اجتناب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سمنان بارش برف خستگی و خواب آلودگی رئیس پلیس راه استان محورهای مواصلاتی استان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • کرم معجزه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند