Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-شرکت کره‌ای سامسونگ در تازه‌ترین اقدامات خود از یک ماشین لباسشویی و خشک کن جدید رونمایی کرده که مجهز به هوش مصنوعی است.

شرکت کره‌ای سامسونگ در تازه‌ترین اقدامات خود از یک ماشین لباسشویی و خشک کن جدید رونمایی کرده که مجهز به هوش مصنوعی است.

این غول فناوری از سری ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌هایی رونمایی کرده که روش‌هایی برای شستن لباس‌ها به مشتریان پیشنهاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماشین‌لباسشویی بخشی از پروژه «Prism» این شرکت است که هدف آن منعکس کردن شیوه زندگی مصرف کنندگان و ارائه محصولات برای کارکردهای شخصی است.

طبق گفته سامسونگ، واشر و خشک‌کن‌های جدید دارای قابلیت یادگیری پیشرفته هستند که شستشو و خشک کردن اختصاصی را ارائه می‌دهد.

آخرین محصولات همچنین می توانند حالت‌های شستشو یا خشک کردن را که اغلب استفاده می‌شوند به خاطر بسپارند و تنظیمات بهینه ارائه دهند.

این شرکت افزود: براساس تنظیمات ماشین لباسشویی، هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار بهترین چرخه خشک کن را تنظیم کند.

سامسونگ گفت با کمک ویژگی هوش مصنوعی ماشین لباسشویی بیش از ۱۲ میلیون بار چرخه شستشو را انجام داده است.

طبق گفته این شرکت، ماشین‌های شستشوی جدید همچنین می‌توانند حجم و وزن لباس را تشخیص داده و سطح کثیفی لباس را تعیین کنند.

این شرکت کره جنوبی ادعا کرد: با داشتن هوش مصنوعی این لباس‌‌شویی فقط ۳۶ دقیقه برای شستن و خشک کردن دسته‌ای از پیراهن‌ها لازم دارد.

این شرکت ادعا کرد که بیش از نیمی از بازار ماشین لباسشویی کره جنوبی را به خود اختصاص داده است؛ ماشین لباسشویی مذکور Grand AI Washer and Dryer نام دارد که در فروشگاه خرده فروشی «دیجیتال پلازا» در سئول به نمایش درآمده است.

محصول جدید سامسونگ بین ۱.۸۴ میلیون ون (۱.۵۶۵ دلار آمریکا) و ۱.۹۴ میلیون ون بسته به نوع رنگ و گزینه‌ها قیمت دارد، در حالی‌که خشک کن‌ها با ۱.۸۹ میلیون برد و ۱.۹۹ میلیون برنده در کره جنوبی به فروش می‌رسند.

فارس

برچسب ها: ماشین‌لباسشویی ، هوش مصنوعی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماشین لباسشویی هوش مصنوعی لباسشویی و خشک کن رونمایی کرده ماشین لباسشویی هوش مصنوعی کره جنوبی خشک کن ها شرکت کره خشک کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، وال استریت ژورنال به نقل از افراد آشنا گزارش داد که اپل در حال توسعه تراشه خود برای اجرای نرم افزار هوش مصنوعی در مراکز داده است.

اپل که در زمینه هوش مصنوعی از رقبای خود عقب افتاده است، از سؤال در مورد برنامه های خود برای این فناوری طفره رفته است.

تیم کوک، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای با رویترز گفت: «ما همچنان نسبت به فرصت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی مولد بسیار خوش‌بین هستیم و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام می‌دهیم.

در این گزارش آمده است که این پروژه با نام رمز داخلی «Project ACDC» (تراشه‌های اپل در مرکز داده) با هدف استفاده از تخصص طراحی تراشه اپل برای زیرساخت سرور آن است.

به گفته این روزنامه، این پروژه چندین سال است که در حال انجام است، اما مشخص نیست که چه زمانی رونمایی خواهد شد.

در این گزارش آمده است که برای تراشه سرور اپل، این مؤلفه احتمالاً بر روی اجرای مدل‌های هوش مصنوعی، که به عنوان استنتاج نیز شناخته می‌شوند، متمرکز خواهد بود تا بر روی آموزش مدل‌های هوش مصنوعی.

اپل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

وال استریت ژورنال گفت که اپل با شرکت تولید نیمه هادی تایوان برای طراحی و شروع تولید چنین تراشه هایی همکاری می کند؛ اما اضافه می کند که هنوز مشخص نیست که این دو شرکت درباره این موضوع به نتیجه قطعی رسیده اند یا خیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها