Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتخاری گفت: انقلاب از بانیان انقلاب به وارثان انقلاب تحویل می شود و شما نسل جدید برای این مهم باید آماده شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (یکشنبه 13 بهمن) در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه در این سه روز اتفاقات خوبی روی داد، گفت: در این جشنواره اعضا با همراهی مربیان خود توانستند خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه در این 21 گروه در جشنواره به رقابت پرداختند، اضافه کرد: در این جشنواره مهارت های زندگی در این 2 روز به اشتراک گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه همه گروه ها از بعد تخصصی و محتوا برای من قابل توجه هستند، اظهار کرد: انقلاب از بانیان انقلاب به وارثان انقلاب تحویل می شود و شما نسل جدید برای این مهم باید آماده شوید.

افتخاری با اشاره به اینکه کانون توانسته با بچه های خود برنامه خوبی ایجاد کند که این برنامه ها زبانزد خاص و عام است، تاکید کرد: امروز باید محملی ایجاد کنیم که فضای فرهنگی در جامعه بیشتر شود.

وی افزود: درس های زندگی و میراث فرهنگی آموختیم که از دل ادبیات کهن بیرون آمد و با ادبیات مدرن همراه شد و توانست هنر زندگی و با هم بودن را به ما یاد بدهد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد 12 بهمن خطبه نماز جمعه ایام الله دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس هنر شیراز نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • ژست جمیله علم‌الهدی در مراسم دکترای افتخاری‌اش از پاکستان | تصویر
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر