Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مهاجم جوان و ملی پوش تیم استقلال در فاصله ۱۲ هفته مانده به پایان فصل به وعده‌ای که در ابتدای فصل داده بود عمل کرد.

 روزی که در ابتدای فصل پیراهن شماره ۱۰ استقلال به مهدی قائدی جوان سپرده شد، کمتر کسی تصور می‌کرد وی قادر باشد بار سنگین این شماره را به دوش بکشد.

نزدیک ترین تصور از مهدی قائدی جوان پر شور، پر از حاشیه با مدل موهای عجیب بود که تکنیک ناب و ذاتی‌اش تحت الشعاع شخصیت کودکانه و جا نیفتاده‌اش قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائدی در واکنش به منتقدانی که او را شایسه بر تن کردن پیراهن شماره ۱۰ استقلال نمی‌دانستند ادعا کرد در این فصل به تعداد شماره پشت پیراهنش گل زنی کرده و با این روش پاسخ منتقدانش را خواهد داد.

مهدی قائدی که از ابتدای فصل با تغییر منش و دوری از حاشیه روند گلزنی و در کنار آن گلسازی را آغاز کرد و خیلی زود تبدیل به یک ستاره در ترکیب آبی پوشان شد.

در حالی که آبی پوشان در پایان هفته هجدهم یک بازی هم از سایر تیم‌ها کمتر دارند، قائدی بدون این که پنالتی زده باشد با ۹ گل در صدر جدول گلزنان  قرار دارد و با احتساب ۲ گلی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان زد، گل های زده اش در این فصل را از عدد ۱۰ عبور داد تا خیلی زودتر از موعد به وعده ابتدای فصلش عمل کرده باشد.

قائدی حداقل ۱۳ بازی در لیگ، ۶ بازی در آسیا و یک بازی در جام حذفی هم فرصت دارد تا بر شمار گل‌های زده‌اش اضافه کند و فصلی رویایی برای خودش بسازد. این فرصتها در جام حذفی و در لیگ قهرمانان آسیا در صورت صعود از گروه افزایش هم خواهد یافت.

همه این اتفاقات در فصلی برای قائدی می افتد که او هنوز ۲۱ سالش را تمام نکرده است.

 مهر

برچسب ها: استقلال ، مهدی قائدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال مهدی قائدی ابتدای فصل مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)