Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی‌پوشان در دربی روز پنجشنبه نخواهد بود.
به گزارش آریا، شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان از ناحیه عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شد و جای خود را به مهدی قائدی داد. طبق بررسی پزشکان، این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدار با پرسپولیس آبی‌پوشان را همراهی کند تا به مانند دربی دور رفت از حضور در بازی روز پنجشنبه نیز محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصدومیت شیخ دیاباته در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان، نگرانی هایی را برای هواداران استقلال در آستانه دربی ایجاد کرده است. استقلالی‌ها برای دربی فقط یک روز به اردو می روند. برنامه استقلال مشخص شده و آنها روز چهارشنبه هفته جاری در اردو هستند. این در حالی است که قرار بود اردوی این تیم روز سه‌شنبه شروع شود. همچنین شنیده می‌شود در حالی که فرهاد مجیدی رسما اعلام کرد که شیخ دیاباته به دربی می‌رسد، اما در حالی که گفته می شد تکلیف نهایی مهاجم مصدوم آبی‌پوشان برای حضور در دربی، فردا (دوشنبه) مشخص می‌شود، با بررسی های بیشتر مشخص شد مهاجم آبی پوشان دربی را از دست داده است.
بنابراین مهاجم تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان به دربی پایتخت نمی‌رسد. دکتر کاوه ستوده درباره مصدومیت شیخ دیاباته و آخرین وضعیت این بازیکن اظهار داشت:بلافاصله بعد از آسیب دیدگی دیاباته در مقابل نفت مسجد سلیمان، اقدامات تشخیصی و درمانی درخصوص او در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که دیاباته از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شده است.
وی در خصوص اینکه آیا این بازیکن به دربی می‌رسد یا خیر گفت: متاسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار کننده نبوده و بعید است که این بازیکن بتواند در دربی به میدان برود.
پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری در دربی 91 به مصاف هم می‌روند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیاباته دربی مهاجم آبی پوشان شیخ دیاباته روز پنجشنبه آبی پوشان مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان