Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی تخصصی تناسب اندام شاهین در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این آکادمی تخصصی در سالنی به مساحت ۲۰۰ متر با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بخش خصوصی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

بابک صمدیان افزود: این آکادمی ویژه افرادی است که برای نخستین بار می خواهند فعالیت ورزشی داشته باشند و بهترین مدرسان و مربیان را برای آموزش بکار گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین نوجوانان رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال نیز امکان تمرین به صورت همزمان در این سالن را خواهند داشت و مربیان متخصص این رده های سنی آموزش های لازم را ارایه می‌دهند.

صمدیان با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب برای آموزش های تخصصی و بدنسازی فوتبال در این آکادمی فراهم شده گفت: حتی سانس تمرین پدر و پسر در این مکان نیز اختصاص یافته است.

وی افزود: این آموزش های تخصصی بدنسازی فوتبال برای نخستین بار در همدان ایجاد شده و مدرسان فدراسیون نظارت در این بخش را عهده دار هستند.

این مدرس و مربی فوتبال خاطرنشان کرد: بخش های این آکادمی شامل تناسب اندام ، فیتنس، تمرینات فاینکشنال، بدنسازی تخصصی فوتبال و سایر رشته های ورزشی ویژه آقایان و بانوان است.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه ها و تجهیزات این آکادمی برابر ضوابط استانداردهای روز دنیا نصب و در اختیار نوآموزان قرار گرفته است.

برچسب‌ها پرورش اندام همدان افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش اندام همدان افتتاح طرح دهه فجر پرورش اندام همدان افتتاح طرح دهه فجر آکادمی تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان