Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:39:05 GMT

آگوئرو: تاریخسازی در انگلیس هدف من است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۵۱۳

آگوئرو: تاریخسازی در انگلیس هدف من است

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی می‌گوید به دنبال تواضع دروغین نیست و قصد دارد در تاریخ لیگ برتر جایگاه مهمی بدست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی تا این لحظه چهارمین گلزن برتر لیگ برتر انگلیس است. سه مهاجمی که در تاریخ لیگ برتر بیشتر از آگوئرو گلزنی کرده‌اند به ترتیب آلن شیرر با 260 گل، وین رونی با 208 گل و اندی کل با 187 گل بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو حالا می‌وید مصمم است که به گلزنی با پیراهن سیتی ادامه داده و رکورد گلزنی خود را بهبود بخشد.

 

درحالیکه برخی ستاره‌های بزرگ فوتبال سعی می‌کنند وقتی صحبت از افتخارات فردی به میان می‌آید تواضع پیشه کنند آگوئرو می‌گوید کسب افتخارات فردی و به خصوص ماندگار شدن نامش در تاریخ لیگ برتر جزیره عاملی است که به او برای درخشش بیشتر انگیزه می‌دهد.

 

 

آگوئرو که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است ماه گذشته توانست با پیشی گرفتن از تیری آنری عنوان بهترین گلزن خارجی این لیگ را به خود اختصاص دهد و در جریان پیروزی 6-1 سیتی مقابل استون‌ویلا با هت‌تریکی که کرد شمار هت‌تریک‌های خود را با عدد 12 رساند و یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کرد.

 

آگوئرو در این باره گفت:" اینکه عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر را بدست آورده‌ام برایم مهم است و رکورد بیشترین تعداد هت‌تریک هم همینطور. من حالا می‌توانم جزئی از تاریخ این لیگ باشم. این برای من افتخار ویژه‌ای است و من از عملکردم در این لیگ و این کشور خیلی راضی‌ام".

 

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در ادامه گفت:" بازی ما مقابل استون‌ویلا برایم خیلی مهم بود چون در این بازی بود که توانستم دو رکورد بشکنم. فعلا تمرکزم روی این معطوف است که بتوانم در لیگ برتر تاریخساز باشم".

 

سرخیو آگوئرو منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو آگوئرو منچستر سیتی آرژانتینی منچسترسیتی تاریخ لیگ برتر سرخیو آگوئرو بهترین گلزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد