Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:31:10 GMT

بزرگترین روستای آستارا صاحب خانه‌ عالم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۵۵۸

بزرگترین روستای آستارا صاحب خانه‌ عالم شد

امام جمعه آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح خانه عالم روستای کانرود در بخش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: علما و روحانیان در هدایت فکری و دینی جامعه نقش مهمی دارند و انقلاب اسلامی نیز برخاسته از رهنمودهای روشنگرانه امام راحل و حرکت روحانیت بود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با اشاره به فاصله روستاها با شهر آستارا و ضرورت بهره مندی روستائیان از علمای دین، بر توسعه ساخت خانه های عالم و استقرار روحانیان در روستاها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز در این آئین، در خصوص تلاش برای تامین اعتبار ساخت خانه های علما در روستاهای این شهرستان قول مساعد داد و تاثیر روحانیان را در رفع شبهات و مسائل دینی و عقیدتی مهم دانست.

وی گفت: آستارا با صبغه فرهنگی و تاریخی شناخته می شود و باید به تناسب آوازه خوب خود، توسعه یابد و از نظر تعداد خانه های عالم و علمای مستقر در روستاها جزو شهرستان های پیشرو گیلان باشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا هم گفت: خانه عالم روستای کانرود، دومین خانه عالم در این شهرستان است که امروز افتتاح می شود و زمین آن از سوی یکی از اهالی نیکوکار اهدا شده است.

حجت الاسلام حسینعلی رضازاده افزود: برای ساخت این خانه، بیش از یک میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال کمک های مردمی هزینه شده است و روحانی مستقر در آن، چهار تا پنج مسجد دهستان کانرود را پوشش خواهد داد.

توحید کرم زاده بخشدار لوندویل نیز گفت: دهستان کانرود این بخش به عنوان بزرگترین روستای شهرستان آستارا، پنج روستا را شامل می شود و مرکز آن دو هزار و ۶۴۰ نفر جمعیت دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرمانداری آستارا افتتاح طرح توسعه روستایی گیلان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرمانداری آستارا افتتاح طرح توسعه روستایی گیلان دهه فجر آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرمانداری آستارا افتتاح طرح توسعه روستایی گیلان دهه فجر خانه عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته گرامیداشت مقام معلم از معلمان روستای ژان شهرستان دورود قدردانی شد.

تقدیر و سپاس از معلمی که واژه واژه آموزه‌های سبزش و برگ برگ آنچه به دل‌ها می‌آموزد، دست‌های دعایی بی‌وقفه‌اند تا منزلت بلند بالایش را نزد پروردگار، والاتر کنند.
پس در این مسافت دشوار، صبور بمان و در جاده‌ها جاری شو و راه روشن کن که خداوند، تو را به رستگاری نزدیک، رهسپار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره