Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@22:04:46 GMT

کتاب‌سوزی در همه دنیا محکوم است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۶۵۱

کتاب‌سوزی در همه دنیا محکوم است

نشست خبری سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال پیش از ظهر امروز در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نشست خبری سی‌ و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف تشریح این رویداد ملی و بین‌المللی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد دبیر علمی جایزه کتاب سال، احمدعلی حیدری دبیر جایزه جهانی کتاب سال، نیکنام حسینی‌پور مدیر عامل خانه کتاب و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب همراه بود.

در ابتدای این نشست نیکنام حسینی‌پور با بیان اینکه کتاب‌سوزی در تمام دنیا وجود دارد، عنوان کرد: عده‌ای در کشور آمریکا اقدام به سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان کردند و نشان دادند ضدفرهنگ هستند و اعتقادی به آزادی بیان ندارند. همانطور که این اقدام محکوم است؛ کتاب‌سوزی با عناوینی مانند حمایت از طب سنتی و طب اسلامی یا هر اسم دیگری هم محکوم است. با اندیشه باد برخورد اندیشه‌ای شود. 

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: آنا

کلیدواژه: جایزه کتاب سال موسسه خانه کتاب نیکنام حسینی پور کتاب سال جمهوری اسلامی ایران جایزه جهانی کتاب سال هفتمین دوره جایزه موسسه خانه کتاب جایزه کتاب سال کتاب سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد ، با بیان اینکه طرح ملی نجات آب ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

محجوبی همچنین ابراز کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل، برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان اینکه همه مسابقات، موضوعات و محتوا‌های آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، ۱۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

محجوبی همچنین در پایان اظهار داشت: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب