Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: راه دسترسی ۱۴۰ روستا در جنوب استان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها ادامه دارد.

ارسلان شکری روز یکشنبه افزود: از این تعداد ۸۵ روستا در مهاباد، ۴۰ روستا در پیرانشهر،۱۰ روستا در تکاب و پنج روستا در شاهین‌دژ قرار دارد.

وی اظهار داشت: این روستاها بیشتر در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی قرار دارد و راهداران مستقر در ۶۸ راهدارخانه‌ ثابت و سیار برای بازگشایی مسیرها تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عوامل این اداره‌کل کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

شکری اضافه کرد: این اداره‌کل امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگویی نسبت به آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۷۷۷ کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین شهری تشکیل می‌دهد./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

برف راه ارتباطی ۷۹۵ روستای کردستان را مسدود کرد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ معلمان همواره نقشی سازنده و سرنوشت ساز در هدایت جامعه به سمت پیشرفت و علم آموزی دارند. روز معلم فرصتی مناسب برای ادای احترام به مقام شامخ معلمان و بزرگداشت اندیشه‌های والای استاد شهید مطهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا